Mr.TransAm Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ja, grei nok den:thumb Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hmmm.. Er det sånn "Finn en feil"? :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Haha, ja det stemmer nok godt det der ja... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hmmm.. Er det sånn "Finn en feil"? :) vel, hvis du siktet til mustangen, så nei... var egentlig bare en drømmegarasje jeg ville vise!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 passa dårlig det skrapet nederst til høyre der ja! hehehe Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 var egentlig bare en drømmegarasje jeg ville vise!:D Mye pen Mopar der ja :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 shiiiit.. sånn vil jeg ha på gården også!! ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Å dæven! Var en "grei" garasje det ja... :eek: Er vel forhåpentligvis noen Hemi der. :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 bare ramlikanere jo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ohh. Det var mange bekymringer og utgifter samlet på ett sted. Jeg er så glad jeg har bare - 1 - hobbybil. Tenk å holde alt dette i prikkfri originalstad. Pene biler? JA! Misunnelig? NEI! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 bare ramlikanere jo... kjører duda? japsikaner?! btw, dette er amcar delen av forumet! hva annet forventer du å finne da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kjører duda? japsikaner?! btw, dette er amcar delen av forumet! hva annet forventer du å finne da? Japsikaner! haha, den var bra!! :thumb Amcar syns jeg tøffere enn det 4cylindra greine asså! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Japsikaner! haha, den var bra!! :thumb Amcar syns jeg tøffere enn det 4cylindra greine asså! hehe bra noen her synes det også da! :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kjører duda? japsikaner?! btw, dette er amcar delen av forumet! hva annet forventer du å finne da? fortida kjører jeg ingenting... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg