johmol Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Sendte mail til Bilia for å skaffe meg snowcaps, fikk idag tilbake en sørgelig mail om at dette desverre er utgått. Finnes det noen andre som kansje lager dette universalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Til hvilken bil? Når jeg va på vallåkra så hadde volvo mange til salgs der. Jeg har forresten en liggende og slenge til gammel 240. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmol Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jeg har en 1986mod 245 så vet ikke om det er ny eller gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 nytypen det... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmol Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ok takker for svar, da er det vel bare å håpe at det er noen som har noe liggende som ikke blir brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Du må huske å få med klipsa hvis du evt. finner noen på knoksen eller lignende:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Sendte mail til Bilia for å skaffe meg snowcaps, fikk idag tilbake en sørgelig mail om at dette desverre er utgått. Finnes det noen andre som kansje lager dette universalt? Hmm.. Merkelig, prate akkurat me en på jobben om de var utgått og da hadde han akkurat solgt noen sånne for ett par dager siden... Så forresten sånne til gammel 240 på jobben her for ikke så lenge siden da, toppen 2 uker siden... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Mulig de har gått ut men volvo's delelager har nok det liggende enda noen steder.. jeg har forøvrig de nye liggende, ett clips på hver som har tatt kvelden, selges billig hvis noen er interesserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder003 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hei hei.... trenger snowcaps, hehe hvor mye ska du ha da? Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg