Gå til innhold

Purken å feil med bilen :S ??

Ranger emnet

Kastel

Anbefalte innlegg

Hva sjer om jeg møtter på purken\BT uten den bakerste potta på bilen?Bot eller mangelapp ?

Hva sjer om jeg mangler eit lys framme ?

Hva sjer om jeg senkebilen uten å få den godkjent å møtter på bt/purken

og hva sjer om jeg rødsoter baklyktene?

Takker for svar :thumb

Er bare litt nysjerig på hva sjer hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, snuten her i byen gir faen.. Jeg har kjørt halve året med frieksos, og en kompis har hele potta liggende i garasjen min... De gir mest faen.. brosjan er snut, og han vet at jeg har hatt myye frieksos... Hørte aldri noe fra dem.. De gikk til og med gjennom bilen min i forbindelse med en anmeldelse der bilen min var bevis... Hørte ikkeno da heller jeg :D

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sjer om jeg møtter på purken\BT uten den bakerste potta på bilen?Bot eller mangelapp ?

Hva sjer om jeg mangler eit lys framme ?

Hva sjer om jeg senkebilen uten å få den godkjent å møtter på bt/purken

og hva sjer om jeg rødsoter baklyktene?

Takker for svar :thumb

Er bare litt nysjerig på hva sjer hehe

Bilen min ble stoppet av Biltilsynet og jeg fikk ikke noe feil på de røde baklampene min eller det at bilen min er senket ganske mye...

Men at jeg hadde 15" felger istedenfor 14", sparco ratt, sota ruter og stripe i front ruta, DET fikk jeg mangel lapp på...

Det at jeg har HELT nedslitte bremser var tydeligvis ikke så nøye, snakk om å være dumme i hue.... men men...

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider