Gå til innhold

mista lappen:(

Ranger emnet

per s

Anbefalte innlegg

i dag må være den kjipeste dagen i mitt liv...mista lappen og dama på samme dag:( hva skal jeg finne på om dagene nå da? ingen som har no tips? blir surt som faen å pusse på bilen når man ikke kan kjøre:( så viss noen har noen tips så kjør på..trenger alle jeg kan få:P

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Men for å ikke være helt dust mot karen: Det er vel ikke så mye du kan gjøre med dette. Altså alle går på noen smeller i livet. Det er bare slik det er. Det du kan gjøre nå er feks å spare opp litt penger og så sette noen bildrømmer til verks når du får lappen igjen. Hvordan mistet du den forresten?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helvette med dama, det enormt med kvinnfolk der ute. Jadda hun var så perfekt osv osv, bullshit!

Lappen er det værre med, men herregud. . du får den igjen.

Aktiviser deg selv til å gjøre ting, slik at du ikke sitter å tenker hele dagen. Det dummeste du kan gjøre er å grave deg ned i din egen hule og være bitter.

Se det positive i det, du er nå to erfaringer rikere i livet, som du kan bygge videre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag må være den kjipeste dagen i mitt liv...mista lappen og dama på samme dag:( hva skal jeg finne på om dagene nå da? ingen som har no tips? blir surt som faen å pusse på bilen når man ikke kan kjøre:( så viss noen har noen tips så kjør på..trenger alle jeg kan få:P

Få deg en ny hobby; kjøp RC-bil! ;)

Her har du link til billig og kjapp en! 117km/h er peeent;)

http://www.carttonic.com/catalog/index.php?file=catalog&action=catalog_productinfo&uid=466&pi_id=144042&clist=0,9323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke se en film og få flytteideèr!

Dagens :D

Men seriøst...

Trådstarter: Hva skjedde? Er det helt tilfeldig at dama slo opp samma dag? Min teori er at:

- Enten så mista du lappen, og dette ble dråpen som fikk begeret til å flyte over etter mye krangling siste tida.

- Du har grombil og dama fant ut det ikke ble mer bilkjøring siden du mista lappen.

- Dama slo opp, du skulle ut og kjøre vekk fra problemene mens UP står i buskene og måler.

Spent på om noe stemmer :D

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager litt OT, men hvilken film er det snakk om? Er det snakk om F&F Tokyo drift, har jeg ikke sett den enda. Egentlig usikker på hvorfor.

Har vel noe å gjøre om kombinasjonen av Tokyo Drift og tråden om han på BF som skal flytte til Japan..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider