Gå til innhold

mista lappen:(

Ranger emnet

per s

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvis du skal ha mer å sammenligne med så ble jeg dømt for 140 km/t i 80 km/t sonen. Dette var på motorvei.

18 dager ubetinga fengsel, 13 mnd uten lappen. Mener at man kunne bli dømt for opptill 21 dager ubetinga for 140 km/t, fikk fratrekk pga fint føre og motorvei.

(Og når jeg kunne ta lappen igjen brukte jeg 5 dager, kjøretime mandag, teori onsdag, oppkjøring fredag :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

131 faktisk. Stefadern har vært legdommer i en tilsvarende sak.

I så fall foreslår jeg at stefaren din følger litt bedre med i timen. ;)

Grensen på 130 km/t på vegstrekninger med 80 km/t fartsgrense har jeg fra en av politiadvokatene ved et større politidistrikt.

Jeg nevner for øvrig som eksempler :

Rt 1984/426 : 130,9 km/t i 80-sone ga 21 dagers ubetinget fengsel

Rt 1985/432 : 130,2 km/t i 80-sone ga 22 dagers ubetinget fengsel

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, don't shoot the messenger, jeg gjenforteller bare det jeg selv leste i papirene han fikk i posten. Dette er dog to år siden så mulig noe har endret seg.

Hehe... Må ikke snoke i papirene til andre, vet du... ;)

Rettspraksisen jeg refererer til stammer for øvrig fra midten/slutten av 80-tallet.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ene og alene din skyld at du mista lappen, og at du tilogmed lager whine post er tragisk.
Og hva skjer den dagen verden går deg i mot?? Han har da for f.... ikke sutra, men det hender det hjelper og skrive av seg litt aggresjon. Få litt støtte er alltid velkomment i en slik situasjon.

Men posten din, den er tragisk

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skjer den dagen verden går deg i mot?? Han har da for f.... ikke sutra, men det hender det hjelper og skrive av seg litt aggresjon. Få litt støtte er alltid velkomment i en slik situasjon.

Men posten din, den er tragisk

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Kan jo bli morro om verden en gang går mot deg å du poster en tråd her, da må du nok regne med at noen vil hive inn en link til din lille post her som en liten påminnelse:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider