Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by turbothomas Høh, på Gjøvik har du Vazelina Bilopphøggeri. Litt i Sherwood-skogen. :D Hehe.. aldri vært der faktisk.. får ta meg en tur dit når jeg får igang bilen:cool: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Flyttet til gjøvik jeg også, skal begynne master i informasjonssikkerhet på HiG, bor på sørbyen. Skolen begynner ikke før 20., men tar mattekurs denne uka, forberedelseskurs for krypto. Nevnte jeg at abstrakt algebra ikke er noe gøy? :) Tror ikke de har fått klart fiber her enda btw, hørte at de kjører radiolink enda, og det virker sånn på hastigheten også... Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Lethal hehe ;) Kan ikke nekte for at et er masse opel på elverum... Og for ikke snakke om høggern eller hva det nå er "pink bil og deler" (eller noe.. husker ikke helt hva det het jeg) Er ikke så mye opler igjen nå da. Råneplassen blir dominert av golf og div volvo og japser nå om dagen. Pink ligger faktisk i Løten kommune (men det er vel ikke mer enn 50meter til kommunegrensa :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Ghostride Flyttet til gjøvik jeg også, skal begynne master i informasjonssikkerhet på HiG, bor på sørbyen. Skolen begynner ikke før 20., men tar mattekurs denne uka, forberedelseskurs for krypto. Nevnte jeg at abstrakt algebra ikke er noe gøy? :) Tror ikke de har fått klart fiber her enda btw, hørte at de kjører radiolink enda, og det virker sånn på hastigheten også... Håper vi får fiber så det går raskere... Synes ikke det går no særlig jeg heller.. Abstrakt algebra hørtes ikke noe artig ut nei.. Jeg går sånn oppfrisknings kurs jeg... Skal begynne på Datateknikk... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Skjønner hvorfor jeg tror du vil kjenne den igjen ??? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 kjører sølvgrå a4.. standard 1,8t q... og litt cossie + div andre.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Lethal Skjønner hvorfor jeg tror du vil kjenne den igjen ??? hehe, tror jeg husker den gitt Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Kjetilr kjører sølvgrå a4.. standard 1,8t q... og litt cossie + div andre.. åssen cosworth ?? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 broren min sin.. litt godt brukt sedan som går bra..Ser ikke bra ut utvendig, men alt er ok... pluss at den eldste broren min har en oxo, men den er strøken da.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Kjetilr broren min sin.. litt godt brukt sedan som går bra..Ser ikke bra ut utvendig, men alt er ok... pluss at den eldste broren min har en oxo, men den er strøken da.. ok.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 MEN da er det vel snart på tide med et MjøsMeet på Gjøvik igjen da?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by NoLimit MEN da er det vel snart på tide med et MjøsMeet på Gjøvik igjen da?? :D yess da ! ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by NoLimit MEN da er det vel snart på tide med et MjøsMeet på Gjøvik igjen da?? :D jepp! hadde vært best å unngå all den jalla spinninga og burninga der så slipper vi pes fra onkel blå... ellers var det greit der det var.. men noen skal jo alltid frem med håra på brøstet.. huff.. skal vi ha slik kjøring må en finne et mer egnet sted der naboene ikke bryr seg, eller det ikke er naboer.;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Kjetilr jepp! hadde vært best å unngå all den jalla spinninga og burninga der så slipper vi pes fra onkel blå... ellers var det greit der det var.. men noen skal jo alltid frem med håra på brøstet.. huff.. skal vi ha slik kjøring må en finne et mer egnet sted der naboene ikke bryr seg, eller det ikke er naboer.;) Så enig så enig! :) Men onkel sto jo der uten at noe hadde skjedd og. Kom da det var lite folk og sto der bare og "spanet" på oss. Men kult med slike treff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 kommer fiber der nå, og på kallerud, nordbyen og muligens sentrum. da blir det bra :D Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg