Lethal Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by CrZy_T Kallerud Campus inneholder HiG (Høyskolen i gjøvik, avd for teknologi og avd for helsefag), GTF (Gjøvik Tekniske Fagskole) og BI. ahhh... I see ! ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Ja men da blir det snart streetmeet da? helst før snøen kommer hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Synes vi burde få til noe snart... Lyst til å bli litt mere kjennt med folka i gjøvik og dette hadde jo vært glimrende da... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 hadde vært på tide igjen ja... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurker Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 hmmm, bor på gjøvik jeg og for tida. går forkurs ingeniør på GTF. holder til på nordbyen studenthjem. Kjører en nissan 200sx 1990 modell. har for tida bulka fronten +++ og et gigantisk hull i manifolden så den kommer antakeligvis ikke hit før rundt jul. hvis den skal ut i det hele tatt i vinter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 ja, streetmeet på gjøvik igjen! kommer sikkert en god del fra hadeland/toten regner jeg med...med og uten fanger Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Jeg råna litt rundt i gjøvik i kveld.. Dro noen striper nede ved MC Donalds og møtte flere ganger en Hvit Golf 2 med banner som hilste flere ganger, tror det var det han gjorde hvertfall.. Hilste igjen etter beste evne jeg.. Men lurer litt på hvem dette var ? Noen fra forumet eller ?? Kjenner jo nesten ingen her på gjøvik så begynnte å lure når han hilste.. Gammle parkeringa til plantasjen er foresten veldi morsom ;) Var ute å "nappa litt i kjeppen" rundt en lyktestolpe der:D Det var MORRO ! GLEDER MEG TIL VINTERN :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by turbothomas Kommer nok til å se meg. Bor og jobber her. Kjører svart 99 mod Nissan 200 SX. Nei, det er feil. Det finnes ingen harryer på Gjøvik :D Sjekk Hydro/Texaco på kveldstider.... Heyy :) Var på gjøvik igår og vi kjørte bak deg tror jeg. Vis det var du som har en svart 200sx s14 som la på litt brei i ei rundkjøring ved YX der.. vi kasta oss etter deg for muligens et lite race hehe men du var ikke interisert. Forståelig og, hadde ikke ville gjort bilen min noe vis jeg hadde hatt en som din. Må bare si at den var jævelig fin :D Trodde faktisk det var en supra med en gang jeg så deg, hehe.. Vi kjørte en mørke blå audi 90 med 200 Turbo motor. ps. Hvor er alle rånerne på gjøvik ??????????? FANT ikke en kjeft, bare så en tilfeldig en her og der.... ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Hehe, var nok meg det ja. Skjønte at du var ute etter et lite race. Men veien utover der er lite egnet for race. Dødsulykke 1 km lenger ut fra der du snudde i sommer, i tillegg er det ofte kontroll ca 300 meter lenger ut.... Vi får ta det igjen hvis vi møtes et mer egnet sted en dag vettu ;) Har vært litt stille på rånefronten i Gjøvik i det siste virker det som. Bare sporadiske forsøk på Statoil-Strandgata. Blitt mindre på Hydro ved CC. (nå skal det sies at jeg sjelden ser etter også da) Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by turbothomas Hehe, var nok meg det ja. Skjønte at du var ute etter et lite race. Men veien utover der er lite egnet for race. Dødsulykke 1 km lenger ut fra der du snudde i sommer, i tillegg er det ofte kontroll ca 300 meter lenger ut.... Vi får ta det igjen hvis vi møtes et mer egnet sted en dag vettu ;) Har vært litt stille på rånefronten i Gjøvik i det siste virker det som. Bare sporadiske forsøk på Statoil-Strandgata. Blitt mindre på Hydro ved CC. (nå skal det sies at jeg sjelden ser etter også da) Hehe.. Ja, egnet seg litt dårlig den strekka ja. Var jo en bil foran deg og vel.. men fant faen meg nesten ikke fram hjemmat da, er jo 1000 millioner trillioner helt like rundkjøringer med mongo skilting i gjøvik!! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 HK er det i sx`n din foresten ? Orginal ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Lethal Er ikke mye kjent her enda.. men er ikke høgskolen like ved teknisk ?? Kjører beemern på skolen eller ?? Hakke sett eller hørt den enda;) Kjører den lite til skolen, er så mange som liker å parkere 2cm unna bilen og TRØKKE opp dørene så jeg kjører en anna bil dit! Liker ikke bulker.. hehe! hender jeg er nedover på kveldstid... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by NoLimit Ja men da blir det snart streetmeet da? helst før snøen kommer hvertfall... Streetmeet er jeg klar for igjen veit du.. Jeg kommer med bmw'n jeg!!!! Får vell med en del andre kompisser med div råe biler oxo... Vi kan jo få til noe sammen nå oxo, slik som sist! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by SeVen HK er det i sx`n din foresten ? Orginal ? Det er et par rundkjøringer i Gjøvik ja.... Bare husmortrimmings på SXen, slik som eksos, filter, BC, fmic o.l. Bør vel være oppunder 300hk når jeg får inn e-manageren slik at jeg får justert bensinen og tenninga litt. Får vel kaste meg på Streetmeetn hvis det blir noe i nær fremtid jeg også. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 mjøs meet i forbindelse med gjøvik marken eller?? er masse folk da.. men jeg veit ikke, bare et forslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg