Gå til innhold

Folk fra gjøvik!!??

Ranger emnet

Lethal

Anbefalte innlegg

Originally posted by Wibla

kommer fiber der nå, og på kallerud, nordbyen og muligens sentrum. da blir det bra :D [/quote

Jippi ;) Skal du bo på gjøvik også eller ?? siden du vet detta ?

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bor på Gjøvik jeg også. Har ingen bil som går akkurat nå, men håper Ford-prosjektet mitt blir ferdig til våren.

Potensiell møteplass hvis det ikke kommer sinnsykt mange, er parkeringsplassen til Skeidar i Hunndalen. Der er det i alle fall ingen naboer som vil klage (bare industri/bil-butikker/mc-butikker/statens vegvesen:) i nærheten), gjelder bare å møtes etter at alt er stengt :)

det er jo plantasjen som er den beste plassen i byen, men blir vel litt nærme folk hvis det skal burnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Bor på Gjøvik jeg også. Har ingen bil som går akkurat nå, men håper Ford-prosjektet mitt blir ferdig til våren.

Potensiell møteplass hvis det ikke kommer sinnsykt mange, er parkeringsplassen til Skeidar i Hunndalen. Der er det i alle fall ingen naboer som vil klage (bare industri/bil-butikker/mc-butikker/statens vegvesen:) i nærheten), gjelder bare å møtes etter at alt er stengt :)

det er jo plantasjen som er den beste plassen i byen, men blir vel litt nærme folk hvis det skal burnes.

Plantasjen er jo krem plass da så lenge folk oppfører seg..

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var ute å cruisa en liten tur etter skolen og den bilene jeg da får se.. lukeparkert mellom mange biler i en ganske trang gate (hvertfall for en hummer (h2).... Den drev å skulle lirke seg ut med bare en halvmeter eller noe til hver bil.. Sto ei parkerings dame der som skulle hjelpe til.. Kom seg ut etterhvert..

Men fy faen, det er SVÆR bil å kjøre by kjøring med i gjøvik!

Den var foresten ganske tøff... Var svart med alle rutene sota og sånn sølv/croma fanger og lister.. Tror den hadde noen fete felger også men husker ikke helt..

Kanskje det var denne ?? ;)

post-1483-13804851917849_thumb.jpg

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Var ute å cruisa en liten tur etter skolen og den bilene jeg da får se.. lukeparkert mellom mange biler i en ganske trang gate (hvertfall for en hummer (h2).... Den drev å skulle lirke seg ut med bare en halvmeter eller noe til hver bil.. Sto ei parkerings dame der som skulle hjelpe til.. Kom seg ut etterhvert..

Men fy faen, det er SVÆR bil å kjøre by kjøring med i gjøvik!

Den var foresten ganske tøff... Var svart med alle rutene sota og sånn sølv/croma fanger og lister.. Tror den hadde noen fete felger også men husker ikke helt..

Den kjerra er dritrå. Den står på brannstasjonen hver gang jeg ser den, så enten har de kjøpt den (well) ellers er det vel en som jobber der som har den. Kjørte rundt med røde skilter for et par uker siden, men nå har den vel hvite..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Den kjerra er dritrå. Den står på brannstasjonen hver gang jeg ser den, så enten har de kjøpt den (well) ellers er det vel en som jobber der som har den. Kjørte rundt med røde skilter for et par uker siden, men nå har den vel hvite..?

tror det var hvite skilter på den ja..

Grom!

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmwpower.no

Jeg holder til i Gjøvik traktene, og går på Høgskolen der nede!

Så BMW'n er nok å se der ;)

Er ikke mye kjent her enda.. men er ikke høgskolen like ved teknisk ??

Kjører beemern på skolen eller ??

Hakke sett eller hørt den enda;)

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Er ikke mye kjent her enda.. men er ikke høgskolen like ved teknisk ??

Kjører beemern på skolen eller ??

Hakke sett eller hørt den enda;)

Kallerud Campus inneholder HiG (Høyskolen i gjøvik, avd for teknologi og avd for helsefag), GTF (Gjøvik Tekniske Fagskole) og BI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider