Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Wibla kommer fiber der nå, og på kallerud, nordbyen og muligens sentrum. da blir det bra :D [/quote Jippi ;) Skal du bo på gjøvik også eller ?? siden du vet detta ? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Bor på Gjøvik jeg også. Har ingen bil som går akkurat nå, men håper Ford-prosjektet mitt blir ferdig til våren. Potensiell møteplass hvis det ikke kommer sinnsykt mange, er parkeringsplassen til Skeidar i Hunndalen. Der er det i alle fall ingen naboer som vil klage (bare industri/bil-butikker/mc-butikker/statens vegvesen:) i nærheten), gjelder bare å møtes etter at alt er stengt :) det er jo plantasjen som er den beste plassen i byen, men blir vel litt nærme folk hvis det skal burnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Lethal Jippi ;) Skal du bo på gjøvik også eller ?? siden du vet detta ? Nei, jeg kjenner endel som bor i gjøvik, holder kontakten med de.. ( henger enda på kanaler osv ) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by quack Bor på Gjøvik jeg også. Har ingen bil som går akkurat nå, men håper Ford-prosjektet mitt blir ferdig til våren. Potensiell møteplass hvis det ikke kommer sinnsykt mange, er parkeringsplassen til Skeidar i Hunndalen. Der er det i alle fall ingen naboer som vil klage (bare industri/bil-butikker/mc-butikker/statens vegvesen:) i nærheten), gjelder bare å møtes etter at alt er stengt :) det er jo plantasjen som er den beste plassen i byen, men blir vel litt nærme folk hvis det skal burnes. Plantasjen er jo krem plass da så lenge folk oppfører seg.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Wibla kommer fiber der nå, og på kallerud, nordbyen og muligens sentrum. da blir det bra :D Sentrum har fiber nå. Jeg vet, jeg bor der. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 NOE MJØSMEET PÅ GANG IGJEN SNART?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Vent til jeg har fått flytta hvertfall da :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Var ute å cruisa en liten tur etter skolen og den bilene jeg da får se.. lukeparkert mellom mange biler i en ganske trang gate (hvertfall for en hummer (h2).... Den drev å skulle lirke seg ut med bare en halvmeter eller noe til hver bil.. Sto ei parkerings dame der som skulle hjelpe til.. Kom seg ut etterhvert.. Men fy faen, det er SVÆR bil å kjøre by kjøring med i gjøvik! Den var foresten ganske tøff... Var svart med alle rutene sota og sånn sølv/croma fanger og lister.. Tror den hadde noen fete felger også men husker ikke helt.. Kanskje det var denne ?? ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Lethal Var ute å cruisa en liten tur etter skolen og den bilene jeg da får se.. lukeparkert mellom mange biler i en ganske trang gate (hvertfall for en hummer (h2).... Den drev å skulle lirke seg ut med bare en halvmeter eller noe til hver bil.. Sto ei parkerings dame der som skulle hjelpe til.. Kom seg ut etterhvert.. Men fy faen, det er SVÆR bil å kjøre by kjøring med i gjøvik! Den var foresten ganske tøff... Var svart med alle rutene sota og sånn sølv/croma fanger og lister.. Tror den hadde noen fete felger også men husker ikke helt.. Den kjerra er dritrå. Den står på brannstasjonen hver gang jeg ser den, så enten har de kjøpt den (well) ellers er det vel en som jobber der som har den. Kjørte rundt med røde skilter for et par uker siden, men nå har den vel hvite..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by quack Den kjerra er dritrå. Den står på brannstasjonen hver gang jeg ser den, så enten har de kjøpt den (well) ellers er det vel en som jobber der som har den. Kjørte rundt med røde skilter for et par uker siden, men nå har den vel hvite..? tror det var hvite skilter på den ja.. Grom! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexta Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Er en lege fra Raufoss som har kjøpt den.Fastlegen min faktiskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Regner med at det kommer en del fete biler fra Lena og omegn. Kjører btw Audi 80 1,8s, litt ombygd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Jeg holder til i Gjøvik traktene, og går på Høgskolen der nede! Så BMW'n er nok å se der ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by bmwpower.no Jeg holder til i Gjøvik traktene, og går på Høgskolen der nede! Så BMW'n er nok å se der ;) Er ikke mye kjent her enda.. men er ikke høgskolen like ved teknisk ?? Kjører beemern på skolen eller ?? Hakke sett eller hørt den enda;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Lethal Er ikke mye kjent her enda.. men er ikke høgskolen like ved teknisk ?? Kjører beemern på skolen eller ?? Hakke sett eller hørt den enda;) Kallerud Campus inneholder HiG (Høyskolen i gjøvik, avd for teknologi og avd for helsefag), GTF (Gjøvik Tekniske Fagskole) og BI. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg