espenaa Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Vurderer og kjøpe en c20let m 6-trinnskasse til mitt kadett d prosjekt... Noen som vet hva som må til for og godkjenne dette? Vet jeg kan ta GSI 16v bakaksel m skiver over på min.. Kan også skifte til 16V bremser fremme... Men holder det? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 For all info om det er det like greit å melde deg inn i OpelMotorsportClub [ http://www.opelmotorsport.com ] Så får du full tilgang til forumet der, mange der som vet mye :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 det tar jo 3 mnd og komme inn der... da vil jeg være ferdig med bilen min ikke ha lært hva som passer. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Det er sant at det tar langt tid å komme seg inn der, heldigvis melte jeg meg inn før det ble kø og skit der. Men send en PM med hva du lurer på så kan jeg poste spørsmålene dine på Opel forumet :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg