Satrixen Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Selger nå mine 15" Fondmetal felger med piggfrie vinterhjul. Det sitter på 195/65/15 dekk og har sittet på en Golf IV. De er ca 4-5 mm igjen på dekkene.. Boltsirkel er 5x100 Felgene har flasset litt på tre av felgene. Selges til høystbydende! Alle bud mottas og noteres.. ;) Flere bilder kan sendes hvis det ønskes. Felgene kan sees på Vatvedt gård i Degernes. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Disse går grisebillig ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Disse går grisebillig ;) Får jeg de for 2,50 og en jordbærbugg? :hello: [/OT] Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Fortsatt mulighet for å få seg noen vinterlisser her.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 5x100 ET39 54,1mm senter passer de min bil? Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Veit du om de passer en golf 3 gti? Må ha nye vinterdekk:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ja mener da Golf 3 GTI har 5x100 i boltsirkel!! Vil tru det går da.. ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 5x100 ET39 54,1mm senter passer de min bil? Boltsirkelen passer hvertfall.. :) Mener det er ET35 på disse eller noe så blir vel ikke så feil det.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Jada, fortsatt muligheter :thumb Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg