Gå til innhold

tull med sentrallås på min 2-dørs.

Ranger emnet

licorice84

Anbefalte innlegg

hadde en kompis som satt på i bilen og da vi parkerte, sa jeg at det var sentrallås og alarm. han måtte for sikkerhetsskyld skynde seg å dytte ned låseknotten manuelt før jeg rakk å trykke på "låseknappen". det resulterte i at låseknotten på høyre side ikke følger med når jeg trykker, hverken for å låse opp eller igjen så jeg må låse høyre dør manuelt. satans irriterende! er det en wire som har blitt dratt av eller noe lignende? har ikke orka å skru opp for å se enda...

//marius

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det gjøre noe at man dytter ned låseknappen? Ah, tysk bil, det forklarer mye. Vant til japaner på dette punktet, der er det bare å dytte til du blir gal. Jeg ville iallfall først koblet av - polen på batteriet, så koblet det på igjen. Vet ikke om det hjelper noe, iallfall hva jeg ville begynt med.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det gjøre noe at man dytter ned låseknappen? Ah, tysk bil, det forklarer mye. Vant til japaner på dette punktet, der er det bare å dytte til du blir gal. Jeg ville iallfall først koblet av - polen på batteriet, så koblet det på igjen. Vet ikke om det hjelper noe, iallfall hva jeg ville begynt med.

Eirik

?? hehe, det var jo litt av et forslag..

Hvis du er i nærheten kan jeg sikkert fikse det for deg. sikkert en bagatell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"demonterte" døra for å se hvordan det så ut inni der med sentrallåsen. fant en trykktank av noe slag. alt så fint ut, men skjønner ikke hvordan jeg skal få vacuum/evt. bygge trykk i tanken på høyre dør så den henger med når jeg trykker for å låse opp/igjen. noen som vet?

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider