ProtoZo Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Noen som har erfaringer med senking av tigra? Hvor mye har dere senket ? Og hvor store/brede feler har dere ? Kjekt å vite fra andres erfaringer hva jeg bør unngå osv... Vurderer selv å få satt på justerbart senkesett og gå fra 16" til 17" felger... Vurderer da 215/35-17 215/40-17 205/40-17 eller noe i den duren... alle de dimensjonene er innenfor 5% saken... Men ser jo at 205 dekkene jeg har på nå mere eller mindre går i ett med ytterkant av skjermene.. Men hvordan blir det å kjøre med det, og hvordan det eventuellt om jeg senker... Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigern007 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Noen som har erfaringer med senking av tigra? Hvor mye har dere senket ? Og hvor store/brede feler har dere ? Kjekt å vite fra andres erfaringer hva jeg bør unngå osv... Vurderer selv å få satt på justerbart senkesett og gå fra 16" til 17" felger... Vurderer da 215/35-17 215/40-17 205/40-17 eller noe i den duren... alle de dimensjonene er innenfor 5% saken... Men ser jo at 205 dekkene jeg har på nå mere eller mindre går i ett med ytterkant av skjermene.. Men hvordan blir det å kjøre med det, og hvordan det eventuellt om jeg senker... Eg har senka bilen 35mm m/ H&R fjærder og Gule Koni dempere. Har 17" hjul 205/40/17 + Fjærbeinstag fremme. Innpresset på felgane e litt lite, ET35 hvis eg huske rett. Så eg har valsa skjermene framme. D e kanon kjekt å kjøra me iallefall! Nesten som Go Cart! :thumb Men vanlige bilar e jo ikkje bygd for å tåla detta, så ting blir jo rista laus etterhvert.. hehe. Siter Penger gjør ingen lykkelig, men jeg griner heller i en Viper enn på bussen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har gule koni med utvendig justering på de framme nå... Men nå som jeg har fått rotet på styling på bilen så kunne jeg tenkt å senke litt og... Men så er det de skjermene, så skulle vel egentlig fått valset skjermene litt jeg og... Har du noe større/bedre bilde av skjermene dine hvor de er valset ? Hadde vært kjekt å sett hvordan det ble seende ut... Valsa du ikke bake ? Ser jo det selges Supersport høyde justerbare i tyskland for ca 3500,- inkl porto + Moms... Tvilsomt like bra dempere som koniene da... Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 har senka bilen 40mm forran og bak, med dempere og fjører såklart.. har ikke på noen store felger enda, så vet ikke åssen det vil passe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvordan ble bilen når du senka "så mye" ? hvor store felger har du da ? Valsa du skjermene noe ? det jeg er spendt på når jeg senker siden jeg ser dekk/felg går i ett med ytterkant nå... uten å ha senket... Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 bilen ble tight og fin i svingene den.. ikke valsa noe jeg, kjører kun med 15" felger nå, men planen er å kjøpe meg 17 " , og tror ikke det kommer til å bli et problem, er nok luft i hjulbuene nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 aha, Har 16" nå jeg da... Vet andre har kjørt med 17" men ikke hørt noen erfaringer... Har jo utvendig justering på demperne, så kan gjøre den nesten ubehagelig stiv nå da... sitter som et skudd i svingene :D Men vil ha andre dekk - siste settet likte ikke jeg noe særlig... Nankang NS-2 Så om noen har lyst å kjøpe noen 16" TSW EVO-r så kan jeg sikkert selge :-) Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 sleng ut et bilde av bilen fra siden med de felga på da, er på utkikk etter felger jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 http://www.tsw-wheels.co.uk/images/tsw_wheels_large/evo-r.jpg http://home.online.no/~erikbt/mytigra.jpg http://home.online.no/~erikbt/mytigra1.jpg http://home.online.no/~erikbt/evo-r.jpg Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 er bilen senka på bildene eller? kunne egentlig tenkt meg litt mer aluminium men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Bilen er ikke senka noe som helst enda nei... Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 ok. pene felger er det ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg