sengst Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Vil bytte speil på min 83 mod volvo til speila som kom etter 86 men jeg vet ikke riktig om hva jeg må gjøre om jeg må bytte hele dørene eller er det adaptre for dette er litt blank på om rådet så tar i mot tips og tricks for bilen min Siter 1983 Volvo 240tic bensinsluk230at Ved mørkets frembrudd skubbes de frem. Starthjelpas disipler, fortauets menn. politiets maskotter, bilbergernes venn. BMW-gutta må berges igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Trenger ikke skiftehele døren nei. Holder med adapteret. husk å få med platen innvendig. enkelt å skifte speil. en skrue i justeringshendelen, så kan du bare plukke ut speilet og sette inn nytt. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Vil bytte speil på min 83 mod volvo til speila som kom etter 86 men jeg vet ikke riktig om hva jeg må gjøre om jeg må bytte hele dørene eller er det adaptre for dette er litt blank på om rådet så tar i mot tips og tricks for bilen min Om du har komplette speil med deksler og alt, så må du bare bore et hull i plata innvendig. Tror det var 10mm. Har gjort samme jobben på min '84. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 gjør som glennk skriver her du:D ha det samme på min 81 Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Så denne tråden og kom på at jeg måtte gjøre det selv, og nå er det gjort;) På min 85 var allerde alle hull som trengtes der, så slapp å borre:thumb Ellers må du korte inn den ytvendige vinduslista, da den havner under speilene. Dørtrekk må også helst av. Sitter også et par plastklips til innvendige dekselet i døra på 86, flytt over dem hvis det er utsparinger til dem i døra di. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg