Stingah Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Herregud så nice den ble! Eneste de frontlyktene jeg er litt i tvil på.. :p Men smaken er som...... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Den var rååå ass. Kult som fean :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 ble bra detta.. mer bilder a.. :) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Herregud så nice den ble! Eneste de frontlyktene jeg er litt i tvil på.. :p Men smaken er som...... he he bra u likte alt utenom yktene :) men blir anerledes når helheten vises ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Rett og slett nydelig :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 he he bra u likte alt utenom yktene :) men blir anerledes når helheten vises ! Det jeg og tenkte.. Blir spennende :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Nydelig farge. Passet bilen utmerket! Hva heter den forresten? Når får du satt sammen alt og gjort den ferdig da? Så vi får noen bilder? :P Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 det ble bra gleder meg til herligheten blir satt sammen! nais .. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Nydelig farge. Passet bilen utmerket! Hva heter den forresten? Når får du satt sammen alt og gjort den ferdig da? Så vi får noen bilder? :P fargen heter appel candy red regner med å få det meste ferdig i helga !lakkeren er ikke ferdig med alle delene ennå !!! mangler bare et speil så har jeg alle delene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 her ett par bilder av det som må monteres ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 hehe, ser ut som du har en del å gjøre ja:P Gleder meg til å se bilen ferdig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 he he helga mi er spikret ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg