bekkis Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 ja blir nok helt anerledes det ja! fikk den i gave så kobler nok den til nå ! men skal fikse mere på motor'n til vinter'n så da blir det større ic =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Nuuudelig! Nå fikk jeg inspirasjon så det holder! Bilen din får nok en lillebror, i form av en 2'er med samma lakken! ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Nuuudelig! Nå fikk jeg inspirasjon så det holder! Bilen din får nok en lillebror, i form av en 2'er med samma lakken! ;) hehe ! blir bra !!! får sende meg noen bilder =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Nuuudelig! Nå fikk jeg inspirasjon så det holder! Bilen din får nok en lillebror, i form av en 2'er med samma lakken! ;) blir vel en eldre bror enn en lillebror? :P uansett,knall pen farge :D skulle ønske jeg kunne ha sånn på min :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 og så lenge varte det ! kjørt på ei katte i dag så da røyk fronten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 uffda :( hørtes ikke bra ut.. så ille att fangeren ikke kan repareres eller ? Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Love it... Rett å slett nydelig! Skal ikke mye til for å få denne til 20 i stil :thumb Stå på Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Nyyyydelig! har ikke ord!:P Synd at du kjørte på en katt og skadet fronten!:\ Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 dumme,dumme katt!! stor skadepå fronten eller? kjett.. uansett.. men jeg likte bak lyktene dine! de var pene! spesielt det på venstre side ;P neida.. thehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 uffda :( hørtes ikke bra ut.. så ille att fangeren ikke kan repareres eller ? neida det lar seg reparere ! var ikke så skadet som først antatt!! men må pusse den helt ned sparkle og lakke på nytt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 dumme,dumme katt!! stor skadepå fronten eller? kjett.. uansett.. men jeg likte bak lyktene dine! de var pene! spesielt det på venstre side ;P neida.. thehe.. hehe !! du likte den på venstre side ja =) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Samme lyktene som meg jo :) Fra FK eller? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Samme lyktene som meg jo :) Fra FK eller? tror det ja ! red crome heter mine i alle fall =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 såpass. ja,ikke alene om "flaks" skjønner jeg;p Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg