_Ice-T_ Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Skjedd noe siste halvåret da? :P Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Skjedd noe siste halvåret da? :P hehe , joda det har skjedd noe. motor'n er demontert , nye stempler, råder, turbo ,coler dyser osv ! regner me ca 300 skal vel også bestille meg baracuda t6 felger m trolig nye hovedlykter og bak lamper ! ;) :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Kom gjerne med bilder av motorbygget ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hallo! :) Var det du som var på kongsvinger i går? :) Fiin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Motorn demontert? noe jeg ikke vet ? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hallo! :)Var det du som var på kongsvinger i går? :) Fiin bil! var jeg som var på vinger me prøveskilter ja ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Motorn demontert?noe jeg ikke vet ? nei var egentlig planen å begynne på det men han med verkstedet fikk aldri ut finger'n så nå er det satt på vent til høsten! da eg har fått meg eget verksted! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 var borti det mest latterlig her om dagen når jeg skulle gokjenne senkesettet på vegvesnet ! det ble ikke gokjent . grunnen var att han som skulle gokjenne ikke skjønte hva som sto i tuv papirene!!!!!!!!!!!! han visste ikke mål eller noen ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 det er ikke latterlig, er desverre sånn at du selv må sørge for å oversette det fra tysk til norsk/engelsk :S så du må nok igang med oversetting :p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 det er ikke latterlig, er desverre sånn at du selv må sørge for å oversette det fra tysk til norsk/engelsk :S så du må nok igang med oversetting :p det som er rart er att en annen var inne på samme stasjonen me samme type senkesette og tuv på tysk han fikk det gokjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jævli fin bil! Noe annet som er latterlig, er hvor mange hester det står du har i vognkortet kontra det det burde stå. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 pr dags dato så er det orginal chip i den .så det er ikke så latterlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Pr dags dato, ok da. :D Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 legger ut noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Bilder fra i dag:) også ett uredigert Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg