Lunden07 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Ok, men du skal ihvertfall ha rabatt på dette her. Hvis ikke er dette dårlig PR for butikken. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 fikk tlf fra lakkeren nå! I morgen skal den hentes !!!!! håper jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Det høres bra ut! Da er det best at jeg ser bilder her av den i morgen også. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Ok, men du skal ihvertfall ha rabatt på dette her. Hvis ikke er dette dårlig PR for butikken. dette har jo blitt dårlig PR for de allerde er 5 uka de har bilen nå så ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 dette har jo blitt dårlig PR for de allerde er 5 uka de har bilen nå så ! hmmm.. håper du får bilen din snart tilbake! Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Pass på at du får rett bil da ;) Høres nok så userriøst ut disse greiene... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 skulle egentlig bare mangle det liksom ! hehe så i morgen skal jeg hente bilen ! gleder meg !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 var i dag å hentet bilen ! endelig ! Men det var kun bilen som var ferdig ! resten blir ferdig til neste helg !!!! men har da fått bilen ! det er da noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 en liten teaser =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Candy-red? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hehe ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 såpass!!! Gleder meg til å se denne bilen ferdig altså:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Bare ut ifra det lille der så ser det meget bra ut :) Kul farge i allefall Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 gleder deg nå vil jeg tro;) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 gleder deg nå vil jeg tro;) En del ! skal bli godt å få alle delene og! så er det bare å sette alt sammen å tute å kjøre ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg