Volvo_madness Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 bare og roe seg ned gitt..bare svarte jeg. nok OT i tråden! lol Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hmm=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hmm=) Nei sorry bekkis at det blei litt OT men noen som ikke tåler en spøk her å da blir det litt slik da...men som jeg sa si ifra hvis du skal ha hjelp å skru i helga!Har fri jeg.... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Nei sorry bekkis at det blei litt OT men noen som ikke tåler en spøk her å da blir det litt slik da...men som jeg sa si ifra hvis du skal ha hjelp å skru i helga!Har fri jeg.... hehe ! ringer deg på søndagen ! hehe er nok mest sansynelig fyllesjuk men =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hehe ! ringer deg på søndagen ! hehe er nok mest sansynelig fyllesjuk men =) Da er vi nok to :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 fortsatt luftfilter kit liggenes altså;) nå har jeg i alle fall ikke mere bruk for dt:S Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 sånn ble det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Den var brutal. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 thihi.. den ble jo nais! du har ikke fler bilder a! spent på baken på`n .. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ble penere da helhetsinntrykket kom ja :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ble penere da helhetsinntrykket kom ja :D blir som regel det ! var litt i tvil selv i starten men syns det ble bra jeg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ble bra det der :) men for en lite IC iforhold til den store fangeren da :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ble bra det der :) men for en lite IC iforhold til den store fangeren da :) ble litt for liten så oppgraderer den vel til vintern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 tøft, ser småsint ut, lyktene er mer blodsprengte enn djeveln sjøl : D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 phaaat farge ass.. Men kunne ha droppet front fangeren.. Men tror det blir bedre når du setter på en MYYYYE større IC:D Keep up the good work;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg