davidvilla Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Ser meget bra ut. Fortsett med oppdateringer fortløpende :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilsaint Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Den blir bra den golfen, likte fargen. Har du noen planer ang girkassa, er jo den som er en svakhet. litt of topic Har selv en lik golf, tenkte å lakkere den. Hvor i sverige lakka du den, link?? Siter Golf Iv gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soddy Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 sweet bil.... skal begynne på min golf IV når lærlinglønnen min blir høyere :D hvor har du handla de fleste delene til golfen hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 sweet bil.... skal begynne på min golf IV når lærlinglønnen min blir høyere :D hvor har du handla de fleste delene til golfen hen? styllingen er handlet fra qwt.no tuningen er fra 034motorsport og qwt.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Den blir bra den golfen, likte fargen.Har du noen planer ang girkassa, er jo den som er en svakhet. litt of topic Har selv en lik golf, tenkte å lakkere den. Hvor i sverige lakka du den, link?? angående girkassa så ser jeg etter forsterka kasser fra england, tyskland eller usa . for liten vits å gjøre noe me den jeg har nå siden den har gått det den har. anbefaler ikke han lakkeren i det hele tatt. finnes mange andre som er flinkere og holder det de lover . han brukte 1,5år på frontfangern sier vel sitt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg