bekkis Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Mye må du ut med for en hellakkering da? med all jobben så skulle han ha 17 000 sek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 med all jobben så skulle han ha 17 000 sek hmm... i sverige altså... Skulle bodd litt nærmere grensen altså:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hmm... i sverige altså... Skulle bodd litt nærmere grensen altså:shake Hehe er jo bare en liten kjøre tur det da? eller kjenne noen som lakkerer for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hehe er jo bare en liten kjøre tur det da? eller kjenne noen som lakkerer for deg Hehe, sant nok... har jo hatt en sånn tur før..:P http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=151479 Beskrevet her... Men nok om det, kas farge har du bestemt deg for da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hehe, sant nok... har jo hatt en sånn tur før..:Phttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=151479 Beskrevet her... Men nok om det, kas farge har du bestemt deg for da? farge er hemmelig frem til 10 mars !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 handlet meg litt stereo stuff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Rockford Fosgate? :sombrero: Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Rockford Fosgate? :sombrero: stemmer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Damn de elementene der har jeg og titta litt på.. gi meg en lyd når du har testa dem da.. Hvilken forsterker er det? Pris? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Damn de elementene der har jeg og titta litt på.. gi meg en lyd når du har testa dem da.. Hvilken forsterker er det? Pris? bassen er T112d4 vet at de fungerer bra ! monoblokken er bd2001 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 noe som det er mye jobb å løsne håndtaket på bak luka ? og noen som har tips på noen tøffe felger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 her har vi fått gjort litt ' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Pent! Men liker ikke helt netting grillen:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Du gjør alt selv ell? :bok: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Du gjør alt selv ell? :bok: med veldig god hjelp ! lakkeringen setter jeg bort men trimingen gjør vi selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg