bjaa Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Ser komplett har begynt å ta inn noen nye soundmagus forsterkere igjen, duger disse? Er jo veldig billige forsterkere, stiller meg veldig tvilsom, men har hørt folk har skryti av de .. Men det er kanskje heller litt mer tvilsomme folk? :P Se på denne f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325063 Er dette noe å ha i det hele tatt? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg har hatt 2 stk soundmagus forsterkere, begge på 1x600watt (i følge annonsen og dokumentasjon) og disse har fungert ganske greit med tanke på pris... Man får det man betaler for rett og slett, ikke noe overdrevent rå kvalitet, men helt grei for normal bruk synes nå j... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hva slags elementer hadde du på den da? Og last? Lurer fælt på denne billige saken :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hva slags elementer hadde du på den da? Og last? Lurer fælt på denne billige saken :p Skrev litt feil i forrige post, var en 800W forsterker ved 1 ohm... Brukte denne forsterkeren her: http://www.soundmagus.com/X800.html Og dette elementet: http://www.pioneerelectronics.com/pio/pe/images/portal/cit_3442/153020663TS-W306C-DVC_Angle+Front_big.jpg Funka som sagt helt greit... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hehe, er samme element som jeg har det. Har en PG QX4.150 som jeg driver den med nå, brokobla på 2 kanaler, er vell 150w RMS, men føler ikke det holder heeelt, blir enten av eller på med bassen liksom . . Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Søk litt på forumet, så finner du masse sagt og erfart med soundmagus - både på godt og vondt :D En av de siste SoundMagus diskusjonene Spør du meg er Soundmagus et bra merke. Man må alltid vurdere hva man får, for hvor mye $. Om budsjettet ditt er "smalt" og du har lyst på mye trøkk, og samtidig ikke bryr det om merkenavn - ja da er SoundMagus MIDT I BLINKEN. :) Vet ikke hvordan den nye serien er da. Står ikke engang på nettsidene deres... hehe Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hei igjen! Noen som vet hvordan den nye Soundmagusen som kommer i butikkene snart er? Class-x 1501 Lurer på om den er noe dårligere enn forgjengeren, for er sugen på å kjøpe en slik nå :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 tviler på den er noe dårligere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg