Magnum_pi Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Överladdaren Vi tar en runde til for Torild sin skyld.....:D Tips henne om denne artikkelen, og send den til torild.skogsholm@sd.dep.no Hei! Håper du tar deg tid til å lese dette og kanskje lar det synke inn litt. Kan være et fint synspunkt å ta med seg for en i din stilling. Mvh Tommy Kristensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Legger ut en oppdatering fra vg nett idag: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74751 Vi blir i hvertfall lagt merke til... :D Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 jaggu fikk hun enda ett tips! :D Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 fy faen torill var stygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Hakje vår kjære samferdselsminister uttalt at "vi må ha så høye avgifter for at ikke alle kan kjøpe dyre sikre biler og fyllakjøre uten å skade seg" ? Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Tihi :) Pleier dere skrive noe i "Din melding"-ruta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 "Samferdselsminister Torild Skogsholm er lei virus og søppelpost som korker til kommunikasjonen. I dag lanserer departementet, IKT-bransjen og Forbrukerombudet ti råd for bedre flyt i innboksen." Det er vel snarere huet hennes som korker til kommunikasjonen. To tips for bedre flyt i innboksen din, Torild: Bruk øye- og øredråper! Og vær raus for en gangs skyld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Her sier Torild meningen sin. Og her lytter Torild. Lydhør den dama. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 da har ho blitt tipset av meg..igjen :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Vi tipser i vei.. men syns det er litt dårlig gjort at hun kaller dette søppelpost.. syns det bare er hyggelig å få litt mail nå å da lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Jeg fikk brev fra Samferdselsdepartementet v/Skogsholm hvor de takket for mail og at de hadde notert seg mine meninger..... Flere som har fått dette eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg fikk brev fra Samferdselsdepartementet v/Skogsholm hvor de takket for mail og at de hadde notert seg mine meninger..... Flere som har fått dette eller? har ikke fått en dritt jeg, men det kommer kanskje av att hvis du har en kommunal mail adresse som du sendte ifra??? har sendte flre mailer til hu #/&("(/"R# kjerringa men ikke noe svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by taxidriver har ikke fått en dritt jeg, men det kommer kanskje av att hvis du har en kommunal mail adresse som du sendte ifra??? har sendte flre mailer til hu #/&("(/"R# kjerringa men ikke noe svar. Kan hende hun tok det mere seriøst når jeg sendte fra jonas.olsen@lier.kommune.no....... He,he! Fikk litt panikk når jeg fant brevet fra Samferdselsdep. i postkassa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 det burde være et valg som het: tips en uvenn! jeg har gjort min plikt :D edit:skrivefeil Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Jonaldo Kan hende hun tok det mere seriøst når jeg sendte fra jonas.olsen@lier.kommune.no....... He,he! Fikk litt panikk når jeg fant brevet fra Samferdselsdep. i postkassa! kunde jo hende du blei tilbudt jobb der da...hehe..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg