Gå til innhold

Du vet du er en SQ'er når...

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du vet du er postwhore når du bare klarer å si en ting per post og har flere poster i samme tråd og samme tidspunkt :D

my bad, kunne like gjerne ha editert førstetråden.... :) Beklager.. :D

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..folk ser rart etter deg når du kjører gjennom sentrum med favoritt skiva i spilleren på greit volum..

..du bygger annlegg før du gjør noe utvendig på bilen..

(denne gjelder vel egentlig begge)

.. det første du ser på når du går forbi en bil er muligheten for elementer på dashen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å spille SUPER SQ (Fordi det er det vi snakker om her regner jeg med) i en BIL, tenk på alle problemene det er i en bil, hjulstøy, blinklysstøy, bråkete passasjerer, vinduer, dører, sitter på ene siden osv osv... Hva er vitsen med det ? ;)

Jeg kan forsåvidt si meg enig i at du egentlig aldri kan oppnå det samme resultatet rent lyd kvalitets messig i en bil ved å bygge den om som du kan i et hjem ved å bygge om et rom med tanke på gjengivelse av musikk.

Men skal en tenke slik at dette her blir aldri bra det uansett hva jeg gjør, utstyr jeg kjøper osv, fordi det skal inn i en bil så kan en jo bare kjøpe verste dritten som er og oppdrive fordi resultatet kan ikke bli like bra som hjemme i "lytte rommet" i huset.

Personlig da mener jeg at en del av målet med SQ i bil er å få et så godt som mulig resultat lydmessig utfra komponentene man har med tanke på plass og strøm begrensningene en har i en bil. Så lenge en ikke forventer at det skal matche eller låte bedre enn et hi end stasjonært anlegg i et hjem så har en ihvertfall satt seg realistiske mål, og kunne bli fornøyd med resultatet uansett.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider