Gå til innhold

Ikke kjøp Lesjøfors fjærer!

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Har ved flere anledninger gitt skryt til Koni dempere og Lesjøfors fjærene jeg har på bilen... GLEM DET!

Mine fjærer har sunket så mye bak at det subber så det holder. Jeg har ikke mange baki bilen og ikke noen tung stereo, så konklusjonen er, ikke kjøp Lesjøfors sine fjærer...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle senkesett er bare søppel. bilen blir bare lav og myk, kjøp coilovers, eller dra på kollevold å kjøp den fjæra du vil ha, velg diameter, lengde, stivhet, 500 pr fjær. de hjelper deg å finne riktig stivhet å regne ut for å få bilen din like høy som den var feks med stivere fjærer.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe Öhlins eller Bilstein med en gang, og få kvalitet og ekte vare for penga..?

Hvordan blir det med skikkelige dempere og luftfjæring da? Høres ut som en drøm... ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ved flere anledninger gitt skryt til Koni dempere og Lesjøfors fjærene jeg har på bilen... GLEM DET!

Mine fjærer har sunket så mye bak at det subber så det holder. Jeg har ikke mange baki bilen og ikke noen tung stereo, så konklusjonen er, ikke kjøp Lesjøfors sine fjærer...

Kjørt i 2 år med mine uten at de har sunket noe som helst bak....

ingenting å utsette på de

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører H & R høydejusterbart,bare ett ord : konge!!! tipper man får hva man betaler for når man velger understell...

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det hende jeg må trekke mine uttalser tilbake.

Basert på det nitewlkr og flere i VACN sier, så er dette bra fjærer. Og jeg er ikke kjent for å gi meg, så jeg ringte idag å snakka med inportøren som jeg har handlet direkte fra. De syntes dette var veldig merkelig og sa at jeg har oppfattet riktig at Lesjøfors er et veldig bra merke og de produserer fjærer for flere bilmerker. De ba meg ringe Lesjøfors direkte og de har jeg nå blitt enige om å måle høyden foran og bak,maile det + et par bilder. Så får vi se om de er like service innstillt som han jeg snakket med på telefonen. Hadde vært sjefs (og på sin plass) å fått to nye bak. Sparer jo masse kr på det iforhold til nytt sett, montering, forstillingskontroll, og godkjenning på biltilsynet.

Så da venter vi på svar fra nabolandet på Mandag...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider