liIIebror Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 hei bare lurte på hvor mye man må betale i moms og avgifter å sånn hvis jeg skulle tatt inn en delebil fra tyskland.. den skal ikke ha skilter eller noe og koster 10 000 norske kr mvh lars Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 du betaler 24% mva på kjøpesum(skriver selvsagt lav sum) og fraktsum skal det oxo betales mva for.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 avgifter veit jeg du slippper.. og handler du for under 6000kr slipper du også moms (ivertfall om du importerer fra sverige) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Sitat Originally posted by Ncar avgifter veit jeg du slippper.. og handler du for under 6000kr slipper du også moms (ivertfall om du importerer fra sverige) gjelder ikke delebiler desverre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Jeg har hørt at det minste moms beløpet mulig, er 3700kr eller.no. forhør deg med http://www.toll.no eller hva de heter Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 siden den ikke skal registreres eller noe, kan du jo bare frakte den til norge uten å si noe til noen.. Blir som smugling, men det er vel ikke så alvorlig om det er en bil du tar inn liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 men er stor sjans for at jeg bruekr motoren da.. karos blir kasta da.. koster det da noe ekstra for motor og sånt??? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg