Gå til innhold

Verdens dyreste bil blir en AMCAR! :D

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enda en svær ubrukelig amerikansk bil.. Jaja, alle som lager rap-videoer trenger jo en bil i bakgrunnen og Escelade er SÅÅÅ last year så dette er virkelig noe markedet trenger!

Ang. fjortisser som disser amerikanske biler så blir det bare feil. AmCar har et dårlig rykte fordi vi bor i et land hvor veiene har SVINGER, og er det noe som går dårlig rundt svingene så er det 3000 kg yankee-stål. 5 liters V8 med ørten hester er sikkert festlig det, men det hjelper jo så lite når samme motoren ligger bretta rundt et tre halveis rundt neste sving.

Disclaimer: Noen amerikanske biler KAN svinge, men jeg kommer bare på Z06 i farta.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er det noen biler i verden som bruker solide deler så må det være amerikanere.

Jeg skrur en del bil og har skrudd på allt i fra svensk, sørover mot tyskland, lenger sør mot japan og oppover mot øst til amerika.. :)

Var en her som sa at interiøret var presset plast i amerikanere. Måtte bare le fordi av alle biler jeg har skrudd så er det først og fremst japsebiler som har interiør i colaformat. Det samme gjelder nå egentlig eksteriøret også.

Amerikanere har solid kvalitet og holdbarhet. Nå tenker jeg ikke på ford taxier i amerika da disse er litt jall.

Amerikanere har også skjønnt det med motor og lyd. Man må ha lyd og god motor.. Japser har bare en turbin under panseret som driver det meste sett i mine øyne.

Amerikanere har også alltid hatt krom og stramme detaljer på bilene.

Mye utstyr og alltid likt å skille seg ut i motsetning til bilmerkene fra tyskland og japan som man nåtildags har problemer med å skille fra hverandre.

Drive muscle :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbudet, og er rimelig sikker på at en Lancer Evo 6, Porsche 911 eller Lotus Elise hadde gjort det samme med deg.

fra 1982?

Syntes du sammenlikner biler fra en god del år tilbake... finn en japaner eller noe fra 1982 du og sammenligne deretter ;)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen var jo pen.

"Amrikaner" for min del er eldre modeller... En tahoe fra 2006 er ikke "Amrikaner" i den forstand i mine øyne.. Så en Bel Air stasjonsvogn i dag, Det er amrikaner....

hmm.. kanske sært dette med "amrikanere" egentlig... Noen som noen gang har brukt "Europeer" eller "Asia" om en bil fra europa eller Asia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra 1982?

Syntes du sammenlikner biler fra en god del år tilbake... finn en japaner eller noe fra 1982 du og sammenligne deretter ;)

Har ikke kjørt noen Porscher nyere enn 1982, faktisk, så du traff bra med årstallet. Elisen jeg har kjørt mest var vel en 2001?

Uansett, så var det snakk om en 70/80-talls TransAm, så det passer jo fint? Japser har jeg ikke uttalt meg om, men om jeg vil ha plastic fantastic så kan jeg kjøpe Lego...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmende.. De kunne solgt den for 100.000, jeg ville enda ikke vurdert den.. Blir som en 12 millioners Calibra, du kjøper den fordi du bare vil se kul ut og innser ikke at det er et tydelig signal for omverdenen om at du har kommet ut av skapet.. Og 1200hk med 14-liters slagvolum.. Ikke særlig imponerende :puke: Har opplevd biler fra alle verdenshjørner og amerikanske biler må vel være noe av det kjipeste interiør/veigrepsmessig.

Kundegruppen for denne bilen må være "gangstere" og snobber som vil ha verdens dyreste PIECE OF SHIT :puke:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt noen Porscher nyere enn 1982, faktisk, så du traff bra med årstallet. Elisen jeg har kjørt mest var vel en 2001?

Uansett, så var det snakk om en 70/80-talls TransAm, så det passer jo fint? Japser har jeg ikke uttalt meg om, men om jeg vil ha plastic fantastic så kan jeg kjøpe Lego...

Sett en 82 porsche mot en 82 Trans am så ser vi fort hva som er best av de to. Skal ikke være bilrasist her, men jeg tror porschen hadde lidd et knusende tap.

Har faktisk hørt rykter om at når 3 gen camaro og T/A kom i 82 var den raskere på bane enn ferrari. Jeg har ikke fått dette bekreftet, men det er en vandrehistorie innenfor 3 gen miljøene.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en 82 porsche mot en 82 Trans am så ser vi fort hva som er best av de to. Skal ikke være bilrasist her, men jeg tror porschen hadde lidd et knusende tap.

Har faktisk hørt rykter om at når 3 gen camaro og T/A kom i 82 var den raskere på bane enn ferrari. Jeg har ikke fått dette bekreftet, men det er en vandrehistorie innenfor 3 gen miljøene.

Jeg skal si dette en gang, også melder jeg meg ut av denne diskusjonen:

Du har skremmende lite peiling på bil, og dømmer bil etter hjertet. Du sitter i ENHVER diskusjon og påstår hardnakket at amerikanske biler er best på alt! Dersom jeg skal spille på oddsen og T.I.L skal møte Barcelona så satser ikke jeg pengene mine på T.I.L bare for at de ligger mitt hjerte nærmest! Du har håpløst lite innsikt i andre produsenter og baserer din "viten" på rykter fra et forpesta amcar synspunkt! Jeg er ikke interessert i å sitere deg hver gang du har feil, derfor slutter jeg å svare neste gang du påstår at en Trans Am LETT kjører fra en Ferrari. Ta dette til deg min gode mann, det er på tide.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider