234 16v Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 lurer på om BT sier noe om man bredder bilen?? Noen som vet noe?? mvh 234 16v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hvordan bredder bilen? Jeg vet om 2 bredda 240'er i norge, hvor hele bilen ble breiere. Den ene var delt ca midt på, og skjøta i ei remse på 5-10 cm. Den andre var bredda 3-4 cm på hver side, der var det "vannbrettet" som fikk gjennomgå... begge disse ble bygd i sverige og godkjent der... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 skal bredde dn i bakdøra å bakskjermen åså skal jeg dra ut skjermen fremme.. har jo sett at noen har bredda skjermene i norge.. så det jeg lurer på er om det man må inn til BT og godkjenne dette? blir jo dumt å komme på motorgodkjenning å ha 9.5x18 fremme og 11x18 bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 bare skjermbredding skulle ikke være noe problem, men de felgene tror jeg du kan glemme å godkjenne... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 oki hvor bredde felger kan man bruke da? har superstar felger i dn dimensjonen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 jeg begriper ikke hva felgbredden har å si! og etter det jeg har funnet ut i kjøretøyforskriftene er det de 2 "vanlige" tinga som gjelder, noen som VET noe annet? *1, 10mm klaring rundt om overalt 2, ikke stikke utfor bua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Sjekk prosjekt tråden til bruno! Har har bredda bakskjermene sine. Han skal bruke 10x18 med 265 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 jeg begriper ikke hva felgbredden har å si! og etter det jeg har funnet ut i kjøretøyforskriftene er det de 2 "vanlige" tinga som gjelder, noen som VET noe annet?*1, 10mm klaring rundt om overalt 2, ikke stikke utfor bua Vi bor i norge... tanter uten lappen som styrer reglene vet du. Vi må bare leve med dem :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har bredda min 242..ikke noe problem å få godkjent det. eneste som er er hjulbredde...tror du skal argumentere godt for å få godkjent 11*18" for å si det sånn.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 oki forstår får bruke org 14" under godkjenning da:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 oki forstår får bruke org 14" under godkjenning da:thumb ja.. Er vel det beste.. Kan no ikke begynne å bry seg om at det er en halv meter inn til hjulet.. Kan jo og låne noen 8.5x18 super dtm og få godkjent de i vognkortet samtidig.. Bt klarer ikke å se det når 11" felgene står på bilen viss du en gang skal bli stoppa.. Maxis lånte seg hvertfall sånne felger, og kjører med 9,5X18 superstar nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det som er problemet med 11x18 felger er at man må modifisere innerskjermene fo å få riktig innpress... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 men det er jo det man har spacere til:thumb har jo også noen 17" som kan kombinere med org volvo spacere. Det vil jo ikke bli en halvmeter glippe da vil jo nesten være org glippe og da vil kansje ikke BT ikke bry seg.... takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hvordan er det med sporvidde og sånn her da ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 men det er jo det man har spacere til:thumb har jo også noen 17" som kan kombinere med org volvo spacere. Det vil jo ikke bli en halvmeter glippe da vil jo nesten være org glippe og da vil kansje ikke BT ikke bry seg.... takker for alle svar Det hjelper ikke med spacere om dekkene må for langt UT for å få plass, med spacere vil jo bare sporvidden bli enda mer feil... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg