Sneipen_LGT Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hei. Lurte på om noe hadde lyst å prøve seg? Selv kan jeg så vidt med PS, og har ikke lyst å prøve meg på dette. Men bytte av felg på bilen min. Noen som kunne tenkt seg det? Jeg har sett litt på noen felger, da i 18" utgave. Dette er da SMC SV felgene. Disse skal på denne bilen. Viss dere har, lyst kan dere få endre farge på den og. Har planer om samme farge, bare litt blåere, og med lilla perlemor kanskje. Noen som har lyst å prøve seg? Tusen Takk. Leif Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneipen_LGT Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Ja, så det etterpå. Gikk litt fort i svingene her... :P takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Og det hadde vært til stor hjelp å fått et bilde av bilen i samme vinkel;) Vi kan ikke strekke å tøye i en felg uten at den blir flat og ser dum ut;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du bruker den flotte avataren din her også sneipen? :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneipen_LGT Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Og det hadde vært til stor hjelp å fått et bilde av bilen i samme vinkel;) Vi kan ikke strekke å tøye i en felg uten at den blir flat og ser dum ut;) Sorry. Her er ett annet, kanskje det er bedre? Dette er i 3008x2000 pixels, så det er litt stort. Håper det er bedre, ellers kan jeg se om jeg får tatt et i morgen. Du bruker den flotte avataren din her også sneipen? :D Selvsagt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg