RoBoX Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 bror min har en corrado g60 og nå har han fått problemer med den.. den stoppet for han ute på motorveien og ville ikke starte igjen så han hadde fått viking til å taue han til et verksted.. gutten bor i stavanger og jeg i arendal så blir litt langt å reise for å se på den.. de har da tatt kompresjonstest på motoren og det er 0 komp på alle sylinderne.. :fuckme2: han kan heller lite om motorer og i og med at han bor så langt unna og jeg jobber fullt så blir det litt vanskelig å få sett på det.. er det noen i stavanger som har peil på disse bilene som kunne tenkt seg og tatt en kikk på motoren til en billig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 O komp på alle sylindre hørtes usansynlig ut Må det gjøres med en gang, eller er om noen dager OK? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 lurte fælt når han sa det jeg også, men var visst det i følge verkstedet og har ikke fått snakket med de selv.. skulle helst vært gjort fortest mulig, men et par dager burde gå bra.. :) har en nyoverhalt motor på handa til han og må si fra om det blir noe av den fortest mulig, men vil helst at han får sjekket den gamle før han kjøper ny.. derfor denne posten.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 0 i komp på alle sylindrene = noe gale med måle appratet. Med mindre reg reim har røke og alle ventilene er knekt, noe som også er svært lite sansynlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 er jo mulig bror min har misforstått også, men var iallfall det han sa.. ringer verkstedet og hører i morgen så finner jeg nok ut av det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 0 i komp på alle sylindrene = noe gale med måle appratet. Med mindre reg reim har røke og alle ventilene er knekt, noe som også er svært lite sansynlig. Hvis man har org kam skal det også vere plass til at reg reimen ryker uten at ventilene knekker eller blir bøyd også så støtter opp om teorien om ødelagt måle apparat! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fikk beskjed om at motoren var blitt totalt varmskjært, ventilene brent fast i toppen = 0 komp i alle sylinderne.. reg reim sto på.. ser ut som jeg må avgårde en tur og bytte motor.. huff :chairshot driver og prøver å få tak i en ny motor til han nå.. snakker med en kar som skulle selge en nyoverhalt en til grei nok pris så.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ble ikke helt overbevist om arbeidet på den motoren jeg så på så vurderer å overhale den som sitter i, men vil ha en ny topp til den siden den mest sannsynlig har slått seg når det har blitt så varmt... noen som har en god topp liggende? trimkam ingen hindring for å si det slik.. :D noen plasser de selger overhalingsdeler til grei pris? helst en nettbutikk så jeg kan kikke på litt priser.. gjerne i utlandet, bare de sender til norge innen skapelig tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ebay.de har som oftest mye vw deler. Jeg har en topp liggende som jeg ikke vet noe om annet enn at det er lav km på. Kom med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 sitter og kikker litt på ebay nå.. :D synd tysk er gresk for meg men.. :P hehe gir deg en lyd om ikke så lenge hvis jeg trenger den.. byr på en griseporta g60 topp nå.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg