Gå til innhold

biltips 740tic + feilgir

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

han må ha røykt veps eller noe! er jo ikke akkurat noe å skryte over den motoren, og ikke galv.-kjørt i norge i 10år, ufyselig interiør pluss ingen "gromdeler" å vise til..

*for 50k tror jeg heller jeg hadde kjøpt e34 enn den!

nydelig interiør.

hvordan det er med rust vet jeg ikke, men motor kan ordnes og gir kan byttes... er jo supert eksemplar i mine øyne... men delte meninger..

Edit: er ikke fan av treverk. Treverk hører hjemme i skogen. Men ellers topp interiør.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karen skreiv jo selv at motoren var så flott og alt det der..

ja om det er en orginal ORGINAL bil en vil ha, så er sikkert den der grei..selv ser jeg bare 40-50k som må ut i tilegg for å få den til noe jeg ville hatt, og da er det et ALT for dyrt utgangspunkt..

og den på finn, haha det må være spøk!

edit, om det såkalte "store hifi anlegget" hadde vært noe sinnsykt konkuransegreier, hadde prisen vært forståelig! men da hadde verken bilen set slik ut og det hadde vært med fokud på det i bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er 740'en ? ser bare en fin 760 jeg :)

hva er galt med motorn?

og poenget med bilen er at den er org

godt noen ser bilen fra samme vinkel som jeg :)

dette er ikke akkurat en bil man ser hver dag langs veien.

Tenk hvor mye bil man får her da. Er ikke alle som tenker kun motor.

Noen liker det originalt. Vil tro man har bil her i maange år til fremover i motsetning til overladede andre ticer til samme prisen.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var meget pen jeg og har alt det rette utstyret for meg hvertfall. Har noen sånn "tre" detaljer til dashen og en slik front så kjøper jeg tvert...

Og de hjulbuelistene kler jo bilen utrolig godt iforhold til de som står på norske biler spør du meg, men jeg er temmelig amerikansk i smaken da..

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men bare for å forsterke meningen til Malone:

Bestefar hadde en helt klin original 92' mod 240 GL. Altså ikke turbo en gang. Den fikk han lett solgt for 60.000,- norske kroner.

Det er sånn med bilnorge at mange vil kjøpe originalt, for da vet de AKKURAT hva de får.

Jeg skjønner prisen på den 760'n der jeg. Angående interiøret, så vil jeg kalle det luksus på en så gammel bil.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den usa-fronten er seriøst det styggeste i verden, fysj... også gamle FT-motoren med pingleråder, Rust-lister på skjermbuene, også AUTOMAT til 50 lapper!?!?!

Nei, nå ble jeg kvalm ass...

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har det med saken å gjøre at den har pingleråder? De er mere enn gode nok til den effekten som er i bilen. Og jeg kan ikke med min beste vilje forstå at folk gidder å ha manuelt gir på en bruksbil. må bare si meg enig at det er en nydelig bil med masse utstyr. bare synd det ikke er 6'er...

dessuten er ingen av frontene på euro 740'er spesielt fine, med unntak av de som har optionen med 940-lykter.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider