Gå til innhold

biltips 740tic + feilgir

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

Den der 760en så jo strøken ut!

Forstår godt at han vil ha 50 for den.. Synes det tre greine passa veldig bra inn jeg.. Men er ikke helt min stil.. Hadde jeg hatt lyst på stv og ikke brunt interiør hadde vært et problem, hadde jeg ikke tvilt i å kjøpt denne..

Den så utrolig strøken ut innvendig!

JEg var også skeptisk til automat gir da jeg kjøpte min 740 Turbo,men etter å ha prøvd å slikt, så hadde jeg ingenting i mot det!!! Er utrolig artig å kjøre..

Er ikke det beste å spinne med vel og merke.. Men faen det er artig å ta forbikjøring, når ting går fort! Synes det er helt konge med automat, så lenge motoren går bra!!! Det er veldig vikti.. gjør den ikke det er det bare kjedelig..

Selv har jeg planer om å bytte til manuell om jeg bytter ET motoren med FK eller noe..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den usa-fronten er seriøst det styggeste i verden, fysj... også gamle FT-motoren med pingleråder, Rust-lister på skjermbuene, også AUTOMAT til 50 lapper!?!?!

Nei, nå ble jeg kvalm ass...

Hekje du fått drete i dag eller?

Synst det var en veldi fin bil å ta i betraktning det er en sjelden bil. Å den såg veldig velholdt ut.

Motoren der holder sikkert steike bra så lenge den er original. Er jo pingle råder på ET motor også.

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekje du fått drete i dag eller?

Synst det var en veldi fin bil å ta i betraktning det er en sjelden bil. Å den såg veldig velholdt ut.

Motoren der holder sikkert steike bra så lenge den er original. Er jo pingle råder på ET motor også.

usa-front sjeldent? Har du faktisk SETT på amerikanske sider hvor mange slike det er "over there"? Ble liksom solgt et par biler der borte:)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usa-front sjeldent? Har du faktisk SETT på amerikanske sider hvor mange slike det er "over there"? Ble liksom solgt et par biler der borte:)

vi snakker "over here" icon10.gif

den usa-fronten er seriøst det styggeste i verden, fysj... også gamle FT-motoren med pingleråder, Rust-lister på skjermbuene, også AUTOMAT til 50 lapper!?!?!

Nei, nå ble jeg kvalm ass...

Hvem bryr seg om råder så lenge dem holder i bøtter og spann til originalstand bruk.

Og hvor mye rust kan disse skjermbuelistene skjule.. Dem er da ikke bredere enn 1,5cm. Dekorlister er et bedre ord.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider