Gå til innhold

Drift Day?

Ranger emnet


Shakotan

Stiller du opp som deltaker dersom det blir arrangert Drift Day på Rudskogen i høst?  

50 stemmer

  1. 1. Stiller du opp som deltaker dersom det blir arrangert Drift Day på Rudskogen i høst?

    • Ja, klart det!
      38
    • Usj, nei...
      12


Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg har planer om å dra i gang et arrangement á la Drift Day treffene i USA og Japan. Planen er å leie Rudskogen og lage til en trasé på den gamle gokartsløyfa på innerbanen i langsvingen. Det vil da startes på depotstrekka og kjøres i sladd konstant, helt til man kommer til langsiden. Dersom man klarer det da vel og merke :D

 

Dersom vi får tillatelse vil jeg forsøke å få til at man kjører en konkurranse der det gis poeng for en rekke kriterier som f.eks. hvor tidlig man begynner oppstellet, hvor pent man holder sladden, hvordan svingene settes sammen, tempo etc. etc.

 

Det jeg ønsker før jeg evt. jobber masse med dette er å lodde stemningen for deltakelse. Hvor mange har biler som er egnet, samt ønsker å delta på noe slikt som dette. Arrangementet vil bli lagt opp for publikum og markedsført som et show. Poenget er å få litt blest rundt sporten og samtidig gjøre det på en seriøs og ordentlig måte.

 

Kom gjerne med kommentarer i denne tråden, eller send meg en mail på fredrik@prodriver.no

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lurte på hvorfor ingen hadde kommet på dette før jeg! :D

Tenkte på det selv, men har jo ikke midler i det hele tatt, så det ble med drømmene :P

 

Men ville stille opp så sant jeg har bil som kan takle det ;)

(Om sjåføren er 100% er en annen ting....)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å bruke diesel dyser på bakdekka? Har litt for bra grep bak, og litt for lite gamp (230 hk) foreløbig til å dra skikkelig lange sladder.

 

Håper jeg får motoren min snart, da blir det litt mere gamp og 6 gir og mate med og.

post-2105-13804851776393_thumb.jpg

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Er det lov å bruke diesel dyser på bakdekka? Har litt for bra grep bak, og litt for lite gamp (230 hk) foreløbig til å dra skikkelig lange sladder.

 

Håper jeg får motoren min snart, da blir det litt mere gamp og 6 gir og mate med og.

 

Tror eierne av banen synes det er kjipt nok med svarte spor overralt, om det ikke skal ligge igjen flere liter diesel også :D

 

Har du sperre på kjærra? I så fall er det ikke sikkert det er så vanskelig å få den ut allikevel. Verdt et forsøk...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

 

Tror eierne av banen synes det er kjipt nok med svarte spor overralt, om det ikke skal ligge igjen flere liter diesel også :D

 

Har du sperre på kjærra? I så fall er det ikke sikkert det er så vanskelig å få den ut allikevel. Verdt et forsøk...

Bare sveise det så kan du drifte med altmulig ;)

 

*spøk*

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HADDE JEG FÅTT ORNINGS PÅ DEN JÆVLA bmw 323I SÅ HADDE JEG BLIITT MED JEG:) MERE MORRO NÅR DET ER VÅTT HEHE... DA SLIPPER HJULA I DET MINSTE....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare få sparka meg selv i rumpa såpass at jeg får på sperreakslingen på turbobilen og får fiksa motoren, så har jeg driftebil jeg og. Litt vanskelig å drifte med turbobil, men det er vel bare trening som skal til, så ikke le de første gangene da:D

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår