708 Racing Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har hørt at det er denne man må ha for å montere Rieger Infinity leppa på E30. Er det sant? Hvordan skifter du, om du har den gamle typen, me slepekroker og div? Hvilke deler må man ha, og hvor mye penger er det snakk om? Noen som har en How To Do? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 jeg har hørt at den skal passe rett på den gamle typen... Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 jeg har hørt at den skal passe rett på den gamle typen... Hjelper ikke... Jeg må ha fakta faen! ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 bruk gamle original fangeren som feste, da funker det, flere som har gjort dette før deg. Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 bruk gamle original fangeren som feste, da funker det, flere som har gjort dette før deg. Som feste til Infinityleppa? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 bare leppa? tenkte på hele fangeren jeg... sorry Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg