Mondeo Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Opelregistret avd Mjøsa arrangerer en samling av Opler på Statoil Mjøsstranda (langs rv4)fra kl 12 lørdag 9/9 Dreier seg vel mest om eldre årganger, men det er mye tøffe gamle Opler Litt væravhengig, men det er satt opp cruising og ev. grilling Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 De driver vel og bygger/graver litt, så er vel bregrenset plass, eller er det samma opplegget som da VW/Audi Club hadde treff, med oppstilling på arealet mot "havna", på andre siden av veien fra Statoil..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Aner ikke. Bare hørte noen rykter på Lørdag ,og det var annonsert i OA i går Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Skal man dra opel'n utover... ?:) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hvilke type biler er det treff for da ? kan jeg komme med min 91 calibra ? er det noe overnattings plass der ? Opelregistret avd Mjøsa arrangerer en samling av Opler på Statoil Mjøsstranda (langs rv4)fra kl 12 lørdag 9/9Dreier seg vel mest om eldre årganger, men det er mye tøffe gamle Opler Litt væravhengig, men det er satt opp cruising og ev. grilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hvilke type biler er det treff for da ? kan jeg komme med min 91 calibra ? er det noe overnattings plass der ? Bare kom du, men treffet var for ca en måned siden:doh Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hvilke type biler er det treff for da ? kan jeg komme med min 91 calibra ? er det noe overnattings plass der ? Opelmotorsport holder lokaltreff på parkeringsplassen til Jarlsberg travbane (ligger mellom E18 og tønsberg sentrum) på søndag den 15/10 fra kl 15. Dit kan du ta en tur med calibran din :) Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg