Gå til innhold

Info om Bass Race og dB Drag Racing konkurransene på Gatebil.

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken klasse jeg kommer i..

Får vel vite det av TS imorgen, men tenkte jeg skulle spørre her.

Anlegg:

Pioneer P99R hovedenhet

Hertz HSK 165 frontsett

2X 10" Hertz HX250

Helix Espirit H500 5 kanals forsterker.

Har det noe å si at man er sponset i dBDrag?

Har konkurert i EMMA idligere, så er godt vant med ei tykk regelbok med en paragraf for det meste, mer usikker når det gjelder dBDrag og regler..

Man kan vel være med på både BassRace og dBDrag samme dag?

#EDIT#

Jeg sitter hos en kompis i Halden og låner hans pc, så svar etter Fredag 8/9, får jeg ikke lest da jeg ikke har internett hjemme...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikke har bygd høyere enn hattehyllen med sub/kondensator/forsterker, og ikke har over 1F kondensator, og kun ett batteri, kommer du i street A. eller om sub og forsterker tilsammen koster under 10k, så kan du konkurere i mini street rookie.

du kan delta i både db-drag og bassrace ja. det er 2 helt uavhengie konkuranser. for ikke å nevne at bass race er gratis på rudskogen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikke har bygd høyere enn hattehyllen med sub/kondensator/forsterker, og ikke har over 1F kondensator, og kun ett batteri, kommer du i street A. eller om sub og forsterker tilsammen koster under 10k, så kan du konkurere i mini street rookie.

du kan delta i både db-drag og bassrace ja. det er 2 helt uavhengie konkuranser. for ikke å nevne at bass race er gratis på rudskogen. :)

Thaks man!! :thumb

ingen kondensator, basskassa går 5 cm under siderutene bak, men bassere og forsterker sammen koster nok mer en 10.000,-tilsammen..

Men da blir det street A om jeg forsto deg rett..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider