Tony Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe anlegg! SKal ha et anlegg som spiller greit og pent.. Diskantene som sitter i orginalt, synes jeg spiller bra nok, så trenger bare bass og forsterker som drar det :) Jeg kom over denna pakka her på megabillig.com http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=47&id=1428 Hvordan er lyden i disse? Det skal Sitte i en golf3.. Trenger ikke så vanvittig mye lyd.. Hva synes dere? bra pirs? :hello: Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har hørt en del negativt om de bass elementetene, forsterkeren er grei. Hva kommer denne pakken på ferdig levert i postkassa ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har hørt en del negativt om de bass elementetene, forsterkeren er grei. Hva kommer denne pakken på ferdig levert i postkassa ?? Hva negativt har du hørt om de? Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Vil tro det vil koste ca 3 lapper til sammen eller noe.. hva negativt er det å si om elementen? dårlig holdbarhet? spiller dårlig? Noen som har noen andre pakker som er billige så er det bare å komme med det, tenkte meg rundt den prisen her =) Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg