Gå til innhold

Hva skjer till helga 9-10.september?

Ranger emnet

Perss

Anbefalte innlegg

Jeg veit det er kjöring på Rudskogen på lördag (for mye folk/kö?)

og Grombil på Ekeberg på Söndag (noen her som skal dit?)

men skjer det noe mer i Östfold/Vestfold/Oslo-området, fortrinnsvis amcar relatert?

muligens en tur oppover med den svarte....

Om ikke det er direkte amcar relatert, så er det jo Street meet et i Drammen på søndags ettermiddag, der vi har tanker om å komme...:thumb

Viktig å vise "de Andre" at vi finnes, å vil leke vi å...:iconsm

Men ellers så er det jo Tullinge....der skulle en ha vøri å sett VS M3 å Brillko å alle de andre...

Å får oss som er i nærheten av datan, så må vi vel følge med på hva som skjer på Santa-Pod.

For meg blir det jobbing i Lefse Dumpa på lørran!:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke det er direkte amcar relatert, så er det jo Street meet et i Drammen på søndags ettermiddag, der vi har tanker om å komme...:thumb

Viktig å vise "de Andre" at vi finnes, å vil leke vi å...:iconsm

Men ellers så er det jo Tullinge....der skulle en ha vøri å sett VS M3 å Brillko å alle de andre...

Å får oss som er i nærheten av datan, så må vi vel følge med på hva som skjer på Santa-Pod.

For meg blir det jobbing i Lefse Dumpa på lørran!:thumb

Rally Larvik op lørran!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm Drammen? begynner kl. 1500 ?

skulle kanskje slenge ner etter en liten tur på Grombil Ekeberg....

Bead, når vet du om dere skal dit, kommer det an på været eller kjøretøy?

Om det ikke er for mye forlangt, kanskje du kunne sende meg en mail med ditt mobilnummer, så kan jeg ringe på forhånd å höre om dere er på plass (impalass@telia.com).

Vil ikke sitte i Drammen på streetmeet som ensam jänkebilsåkare....

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider