Perss Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg veit det er kjöring på Rudskogen på lördag (for mye folk/kö?) og Grombil på Ekeberg på Söndag (noen her som skal dit?) men skjer det noe mer i Östfold/Vestfold/Oslo-området, fortrinnsvis amcar relatert? muligens en tur oppover med den svarte.... Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg veit det er kjöring på Rudskogen på lördag (for mye folk/kö?)og Grombil på Ekeberg på Söndag (noen her som skal dit?) men skjer det noe mer i Östfold/Vestfold/Oslo-området, fortrinnsvis amcar relatert? muligens en tur oppover med den svarte.... Om ikke det er direkte amcar relatert, så er det jo Street meet et i Drammen på søndags ettermiddag, der vi har tanker om å komme...:thumb Viktig å vise "de Andre" at vi finnes, å vil leke vi å...:iconsm Men ellers så er det jo Tullinge....der skulle en ha vøri å sett VS M3 å Brillko å alle de andre... Å får oss som er i nærheten av datan, så må vi vel følge med på hva som skjer på Santa-Pod. For meg blir det jobbing i Lefse Dumpa på lørran!:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Om ikke det er direkte amcar relatert, så er det jo Street meet et i Drammen på søndags ettermiddag, der vi har tanker om å komme...:thumb Viktig å vise "de Andre" at vi finnes, å vil leke vi å...:iconsm Men ellers så er det jo Tullinge....der skulle en ha vøri å sett VS M3 å Brillko å alle de andre... Å får oss som er i nærheten av datan, så må vi vel følge med på hva som skjer på Santa-Pod. For meg blir det jobbing i Lefse Dumpa på lørran!:thumb Rally Larvik op lørran! Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hmm Drammen? begynner kl. 1500 ? skulle kanskje slenge ner etter en liten tur på Grombil Ekeberg.... Bead, når vet du om dere skal dit, kommer det an på været eller kjøretøy? Om det ikke er for mye forlangt, kanskje du kunne sende meg en mail med ditt mobilnummer, så kan jeg ringe på forhånd å höre om dere er på plass (impalass@telia.com). Vil ikke sitte i Drammen på streetmeet som ensam jänkebilsåkare.... Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Slega SKAL, BB454 tenker jeg skal, Era? vet ikke, Ratata? vet ikke, Jeg, Tore Turbo med Syclon.... Skal nok få det til... Sendt deg Mail.... Med Tlf nr.... Hilsen T.:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det er rally cross på Gardermoen og Traktor pullingen i Trøgstad pleier vel å være denne helgen? Har ikke sjekket. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg