Olav'en Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kan ta å stikka innom BT i morgo å høyra eg. 8x18" et15? Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 bollocks inne på forumet har jo godkjent 8x18 i vognkort. Er jo også noen som har fått stempla det inn i vognkort bare ved å ta med kun felg til BT. Som noen nevner her er det vel forskjell fra bt til bt. Bollocks har ikkje compomotive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe ja det er stor forskjell fra bt til bt,skal no vertfall eg seie meg enig i:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Noen som har fått godkjent og skrevet inn 8x18 comp felger i vognkortet? jeg fikk hverfall godkjent mine uten stress, med 225 35 18 dekk er de faktisk litt mindre i rulleomkrets enn de orginale som sto der ifølge han konrtoløren Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 jeg fikk hverfall godkjent mine uten stress, med 225 35 18 dekk er de faktisk litt mindre i rulleomkrets enn de orginale som sto der ifølge han konrtoløren Eg har 225x40-18 så da skulle vel det vere ca riktig rulleomkrets det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hva er orginalt, ET20 eller ET25? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Bollocks har ikkje compomotive Har ikke sagt det heller, men sa at det er 8x18 felger han har. Speedline eller no sånt er det han har tror jeg. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har ikke sagt det heller, men sa at det er 8x18 felger han har. Speedline eller no sånt er det han har tror jeg. Mange som har godkjent 8x18, men det var comp felger eg lurte på siden det ikkje er TUV-godkjenning på de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Mange som har godkjent 8x18, men det var comp felger eg lurte på siden det ikkje er TUV-godkjenning på de Ja, men jeg tror ikke det er det på de felga han har heller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 godkjente min med 8,5x18" felger med 225/35 dekk og det var uten noe som helst papirer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ja, men jeg tror ikke det er det på de felga han har heller? Ikkje for å vere frekk, men i en tråd om godkjenning av compomotive felger er det nokså unteressant for meg om speedline, eiker eller noen andre felger er godkjent. Vist du lurer på det kan du jo lage en tråd om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ikkje for å vere frekk, men i en tråd om godkjenning av compomotive felger er det nokså unteressant for meg om speedline, eiker eller noen andre felger er godkjent. Vist du lurer på det kan du jo lage en tråd om det. ikke for å være frekk,men det er de samme reglene som gjelder alle felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ikkje for å vere frekk, men i en tråd om godkjenning av compomotive felger er det nokså unteressant for meg om speedline, eiker eller noen andre felger er godkjent. Vist du lurer på det kan du jo lage en tråd om det. Jeg lurer ikke på det, men ettersom det ikke finnes papirer på comp felger så skulle jeg bare si ifra at jeg tror bollocks fikk stemplet det inn i vognkortet UTEN TÜV papirer. Sa det bare av den enkle grunn at du skulle se mer positivt på det å få godkjent bilen din med dine compomotive felger. Men beklager hvis det såret deg, virkelig :wonder: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ikke for å være frekk,men det er de samme reglene som gjelder alle felger. Det er flott. men SpeedIsEverything snakka om noen felger som han ikkje viste sikkert hva heiter eller viste sikkert om det var papir på og da hjelper det meg lite. Men dersom det ikkje er nødvendig med TUV er det jo greit, da kan eg berre få meg en time hjå BT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det er flott. men SpeedIsEverything snakka om noen felger som han ikkje viste sikkert hva heiter eller viste sikkert om det var papir på og da hjelper det meg lite. Men dersom det ikkje er nødvendig med TUV er det jo greit, da kan eg berre få meg en time hjå BT. Jeg nevnte også at folk har gått på BT med kun en felg og fått godkjent det i vognkortet. Les alt, ikke bare det du selv vil. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg