Gå til innhold

compomotive

Ranger emnet

go-by

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har fått godkjent og skrevet inn 8x18 comp felger i vognkortet?

jeg fikk hverfall godkjent mine uten stress, med 225 35 18 dekk er de faktisk litt mindre i rulleomkrets enn de orginale som sto der ifølge han konrtoløren

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å vere frekk, men i en tråd om godkjenning av compomotive felger er det nokså unteressant for meg om speedline, eiker eller noen andre felger er godkjent. Vist du lurer på det kan du jo lage en tråd om det.

Jeg lurer ikke på det, men ettersom det ikke finnes papirer på comp felger så skulle jeg bare si ifra at jeg tror bollocks fikk stemplet det inn i vognkortet UTEN TÜV papirer. Sa det bare av den enkle grunn at du skulle se mer positivt på det å få godkjent bilen din med dine compomotive felger. Men beklager hvis det såret deg, virkelig :wonder:

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være frekk,men det er de samme reglene som gjelder alle felger.

Det er flott. men SpeedIsEverything snakka om noen felger som han ikkje viste sikkert hva heiter eller viste sikkert om det var papir på og da hjelper det meg lite. Men dersom det ikkje er nødvendig med TUV er det jo greit, da kan eg berre få meg en time hjå BT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott. men SpeedIsEverything snakka om noen felger som han ikkje viste sikkert hva heiter eller viste sikkert om det var papir på og da hjelper det meg lite. Men dersom det ikkje er nødvendig med TUV er det jo greit, da kan eg berre få meg en time hjå BT.

Jeg nevnte også at folk har gått på BT med kun en felg og fått godkjent det i vognkortet. Les alt, ikke bare det du selv vil.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider