aremme Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hehe ja skulle no tro det:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Haha! Compomotive felga er jo blant de mest solide felgene du kan sette på en bil jo! :) Eiker er jo ikkje noe problem å få godkjent, men compomotive er vel ikkje like solid...:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Nei, dei viste ikkje heilt ka dei sko ha dar oppe. Dei godkjenner livsfarlige biler som er sundrusta, men ein motorsport felg som garantert toler meir ein ka dei org alu felgene, neida... Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 http://home.chello.no/~dritten/images/galleri1/vognkort_640.jpg Der tror jeg det er godkjente Compofelger på tralle. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hmm... Han ene på Voss er jo ikke helt i lodd da... Var jævlig pirkete når jeg skulle godkjenne senkesettet... jeg måtte skifte bremsene bak, for ellers kunne han ikke godkjenne senkesettet... Sikkert samme fyren... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hmm... Han ene på Voss er jo ikke helt i lodd da... Var jævlig pirkete når jeg skulle godkjenne senkesettet... jeg måtte skifte bremsene bak, for ellers kunne han ikke godkjenne senkesettet... Sikkert samme fyren... Det er fleire der som ikkje er i lodd, hehe. Var han liten, med bart ca.45år og hørtes ut som en smurf når han åpna kjeften? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 http://home.chello.no/~dritten/images/galleri1/vognkort_640.jpg Der tror jeg det er godkjente Compofelger på tralle. Det er speedline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Eiker er jo ikkje noe problem å få godkjent, men compomotive er vel ikkje like solid...:hammer Stemmer, hehehehe.. :respect Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg