Sower Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 greide da å kjøre utfor idag, for ekkel vei... så bilen skrenta utfor i myra. purken kom og tok lappen.. så blei jeg anmeldt.. noen som vet ca. hvor lenge førerkort blir inndratt for utforkjøring? oO Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 altså snakk om dette: ;P Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 3 måneder. Kjipern men sant. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 er da ikke så ille det... nå som det nærmer seg høst / vinter liksom... kos å gå :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hoppet over en midtrabatt og landa i en oppoverbakke = rammeskeiv sierra. politimann i sivilt lå 3 biler bak meg og han så nesten alt. ble uten lappen i 3uker + 5000,- i bot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 bare 3 uker å? grunn til dette ? o_O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 jeg ble vel ikke anmeldt... hører du ingenting evnt. ingen framgang i saken din løpet av 3uker kan du spasere dit å hente lappen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Stakkars bil...gikk det bra med den? Fremdeles brukbar, eller boss? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 godtok du straffeskyld etc du da? tror jeg gjorde det.. var ganske forvirret etter kolbøttene som bilen tok, så politimannen begynnte å snakke om anmeldelse, og forvarer og avhør.. så spurte han om jeg ville innrømme straffeskyld på at jeg brøyt § 3.. alt ville bli enklere om jeg gjorde det sa han.. *herregud!* om han finner ei forslått hore på gata så starter man ikke bare å voldtar dem! Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Stakkars bil...gikk det bra med den? Fremdeles brukbar, eller boss? tjaah.. ville ikke starte, men ellers så er instrumentpanelet fint.. turteller å greier ;);) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ja jeg godtok straffeskyld... var 1måned etter jeg fikk sertifikatet og 3dager etter jeg fikk skilt på min første bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 men du får først bot, også er det sak anng. lappen? siden du fikk bota, men fikk uansett hente lappen fordi de ikke gav et pip fra seg anng. inndragelsen? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 tjaah.. ville ikke starte, men ellers så er instrumentpanelet fint.. turteller å greier ;);) Heehee:D:D Hører noe plaske...plaskene høres nesten ut som "hint-hint-hint":D Sorry mac, men jeg er Audimann;) MEN en Audimann som IKKE har noe imot 240er:) Derfor jeg spurte...for den så pen ut ellers, bortsett fra bulk i taket, og vått føre. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 aff..! audi er roadkill.. ;) men understellet tør jeg nesta ikke å se på etter de skrape/rive lydene jeg hørte da bilen blei dradd opp av myra... så er ikke mye igjen å samle på.. *sukk* Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Lær dere å nekt, trekk tilbake godtakelsen av straffeskylda, du for nok noe, men nå har du innrømt uforsvarlig kjøring, og de kommer til å spille på det. Innrøm delvis, altså innrøm det faktum at du kunne handla bedre, men det virka riktig i den situasjonen det foregikk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg