hazzie88 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ok.. Interessang tråd. Jeg har lært nå at hvis jeg kjører av veien ringer jeg ikke etter hjelp! Ringer heller til en kamerat med traktor el. ;) Lykke til med anmeldelsen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ok.. Interessang tråd. Jeg har lært nå at hvis jeg kjører av veien ringer jeg ikke etter hjelp! Ringer heller til en kamerat med traktor el. ;) Lykke til med anmeldelsen da. Lett hvis det skjer ett sted hvor det er folk.. greit når det er på natta eller ett sted der det sjeldent er folk, som på landet.. ikke så greit for oss som bor sivilisert, ikke frekt men du skjønner :) Siter BMW M3 /// 2003 Bmw 316ti compact selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Lett hvis det skjer ett sted hvor det er folk.. greit når det er på natta eller ett sted der det sjeldent er folk, som på landet.. ikke så greit for oss som bor sivilisert, ikke frekt men du skjønner :) Sivilisert! tss:D Ja, jeg skjønner det. ;) Broren min har kjørt av veien 2 eller 3 ganger med en gammel ascona vi hadde. Han dro den selv ut med traktor. Samme skjedde med 2 av mine kompiser som kjørte en BMW 5 ut av veien når de var 16. Dro den ut med traktor. :) De sparte visst en del penger på det... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ta kontakt med politiet og si at du ikke samtykker i førerkortbeslag. Ting blir ikke en tøddel enklere om du godtar, det er bare en standardløgn de kommer med til alle som fortumlet kravler ut av en bil. De utnytter situsjonen der og da. Nekt alt du orker. Fatter ikke hvorfor vårt ressursmanglende politi skal være mer ivrig hvis du spinner en halv meter, enn de er hvis boligen din blir rundstjælt. Idioter Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 altså, hvis jeg nekter og ikke godtar forelegget de har funnet på, så blir denne saken sendt til retten sa den godeste poltimannen jeg snakka med idag... o_O og rett = extra kostnader >< Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Asken eller ilden... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 godt sagt! xD men fikk et tilbud på 4 mnd.... så vetke helt.. 4 dager til å bestemme meg -.- Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Altså fire måneder uten lappen, og du slipper bot? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 sorry OT her men, jeg bare lurer på hvorfor i all verden man skal miste lappen og riskiere bot/forelegg for å ha et uheld!! faen, alle kan jo være uheldig å skli ut i sving om føret er "rett"!! det være seg i 50 eller 100 km/h! mange ganger jeg har nesten sklidd ut i svinger når jeg har holdt 50 i en skarp sving, pga glatt veibane! (regn/snø/is eller whatever!) kjørte jo ikke noe mindre forsvarlig da enn på tørt føre! :? blir jo som å gi en bot til en WRC fører for å tilte ut i en sving det der!! heia norge/snuten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Altså fire måneder uten lappen, og du slipper bot? begge deler seff... hva tror du om norsk lovverk egentlig? ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 tror jeg nesta bare må ta det forelegget da.... kjipt, men siden dagens system er så jævlig, så må man nesten bare bite i gresset... Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Nah, jeg skal i retten for 2. gang for mitt uhell snart. Fight the power! Ikke godta en dritt og nekt på alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 sorry OT her men, jeg bare lurer på hvorfor i all verden man skal miste lappen og riskiere bot/forelegg for å ha et uheld!! faen, alle kan jo være uheldig å skli ut i sving om føret er "rett"!! det være seg i 50 eller 100 km/h! mange ganger jeg har nesten sklidd ut i svinger når jeg har holdt 50 i en skarp sving, pga glatt veibane! (regn/snø/is eller whatever!) kjørte jo ikke noe mindre forsvarlig da enn på tørt føre! :? blir jo som å gi en bot til en WRC fører for å tilte ut i en sving det der!! heia norge/snuten! Hvis du ikke sakker ned farten på regn/snø/is så er ikke det forsvarlig selv om du kunne holdt samme farten på tørt føre.. Men det er helt på trynet at de skal gi bot til ungdommer som kjrøer av veien, de får jo mer enn nok med egenandel på forsikring! Gamle kjerringer som pløyer ned lyktestolper får beholde lappen.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 For jævlig at man skal få bot og miste lappen for at man er uheldig da :rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Uheldig.. uaktsom.. definisjonsspørsmål. Norsk lov definerer alle ulykker som uaktsomhet, forstår jeg det som. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg