Gå til innhold

ca. straff på utforkjøring*?

Ranger emnet

Sower

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok.. Interessang tråd. Jeg har lært nå at hvis jeg kjører av veien ringer jeg ikke etter hjelp! Ringer heller til en kamerat med traktor el. ;)

Lykke til med anmeldelsen da.

Lett hvis det skjer ett sted hvor det er folk.. greit når det er på natta eller ett sted der det sjeldent er folk, som på landet.. ikke så greit for oss som bor sivilisert, ikke frekt men du skjønner :)

BMW M3 ///

2003 Bmw 316ti compact selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett hvis det skjer ett sted hvor det er folk.. greit når det er på natta eller ett sted der det sjeldent er folk, som på landet.. ikke så greit for oss som bor sivilisert, ikke frekt men du skjønner :)

Sivilisert! tss:D Ja, jeg skjønner det. ;)

Broren min har kjørt av veien 2 eller 3 ganger med en gammel ascona vi hadde. Han dro den selv ut med traktor. Samme skjedde med 2 av mine kompiser som kjørte en BMW 5 ut av veien når de var 16. Dro den ut med traktor. :) De sparte visst en del penger på det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med politiet og si at du ikke samtykker i førerkortbeslag. Ting blir ikke en tøddel enklere om du godtar, det er bare en standardløgn de kommer med til alle som fortumlet kravler ut av en bil. De utnytter situsjonen der og da. Nekt alt du orker. Fatter ikke hvorfor vårt ressursmanglende politi skal være mer ivrig hvis du spinner en halv meter, enn de er hvis boligen din blir rundstjælt. Idioter

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT her men, jeg bare lurer på hvorfor i all verden man skal miste lappen og riskiere bot/forelegg for å ha et uheld!! faen, alle kan jo være uheldig å skli ut i sving om føret er "rett"!! det være seg i 50 eller 100 km/h! mange ganger jeg har nesten sklidd ut i svinger når jeg har holdt 50 i en skarp sving, pga glatt veibane! (regn/snø/is eller whatever!) kjørte jo ikke noe mindre forsvarlig da enn på tørt føre! :?

blir jo som å gi en bot til en WRC fører for å tilte ut i en sving det der!!

heia norge/snuten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT her men, jeg bare lurer på hvorfor i all verden man skal miste lappen og riskiere bot/forelegg for å ha et uheld!! faen, alle kan jo være uheldig å skli ut i sving om føret er "rett"!! det være seg i 50 eller 100 km/h! mange ganger jeg har nesten sklidd ut i svinger når jeg har holdt 50 i en skarp sving, pga glatt veibane! (regn/snø/is eller whatever!) kjørte jo ikke noe mindre forsvarlig da enn på tørt føre! :?

blir jo som å gi en bot til en WRC fører for å tilte ut i en sving det der!!

heia norge/snuten!

Hvis du ikke sakker ned farten på regn/snø/is så er ikke det forsvarlig selv om du kunne holdt samme farten på tørt føre..

Men det er helt på trynet at de skal gi bot til ungdommer som kjrøer av veien, de får jo mer enn nok med egenandel på forsikring! Gamle kjerringer som pløyer ned lyktestolper får beholde lappen..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider