Gå til innhold

ca. straff på utforkjøring*?

Ranger emnet

Sower

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm...egentlig ikke annet enn å se hva som kommer, ta det til etterretning, og huske på å være litt mer vrang neste gang.

Sorry, men sånn er det nok bare... Tror ting blir verre hvis du i etterkant kommer og begynner å endre forklaringen i din egen favør...

Men få fatt i en ny 240 då, jeg likte planene dine for denne:D

OG nå har du jo en delebil...forsåvidt "gratis"...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"går det bra?" "jeg anmelder deg!"

Vel, de spurte først og skjøt etterpå:D

Håper det går i din favør dette, for det blir litt teit hvis du mister lappen for å rulle ut i en myr.

Med mindre det er saftige slæddespor i grusen i hver eneste sving til der bilen lå...og ikke lengre:D

Fact, eller...?

Edit: begynner politiet å bråke, KAN du jo prøve denne?

var ganske forvirret etter kolbøttene som bilen tok, så politimannen begynnte å snakke om anmeldelse, og forvarer og avhør.. så spurte han om jeg ville innrømme straffeskyld på at jeg brøyt § 3.. alt ville bli enklere om jeg gjorde det sa han.. *herregud!*

om han finner ei forslått hore på gata så starter man ikke bare å voldtar dem!

Og at du bare ville ha fred og ro til å komme til hektene igjen, og snakket onkel etter munnen for å få ham til å forholde seg rolig?

Kan kanskje gi LITT uttelling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at du bare ville ha fred og ro til å komme til hektene igjen, og snakket onkel etter munnen for å få ham til å forholde seg rolig?

Kan kanskje gi LITT uttelling...

Tilståelse under press. Skal ikke ha mye å si i vår rettsstat det. :)

Kunne jo vært gøy å sørge for å ha en bil bak en gjeng med biler, og på en lang og rett strekke kunne alle (tja, 10 biler?) senke farten og kjøre kontrollert av veien.

ALLE nekter.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du godtar straffeskyld, så behøver du ikke å godta straffenivået.

Du kommer til å få et forelegg (ikke forenklet) i posten. Du kan godta eller ikke godta dette. Hvis du ikke godtar, så blir det rettsak. Da snakker vi et par timer i retten med bot + saksomkostninger hvis du taper.

Broren min fikk 6000 for å vannplane i 70 km/h inn i autovernet.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble vel ikke anmeldt... hører du ingenting evnt. ingen framgang i saken din løpet av 3uker kan du spasere dit å hente lappen din.

du ble jo anmeldt om de gav deg 5000 i bot.. o.O og framgang i sak.. om du godtok straffeskyld så blir det jo ikke noe sak? da får du et forelegg dem limer sammen..

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider