Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 aff..! audi er roadkill.. ;) NOEN bør passe seg litt:fatality: Og jeg sa at jeg ikke hadde noe imot 240:D Synd, for den så ganske pen ut. Hvertfall i lakken. Du har vel ikke fått sett under den ennå? Er jo ikke sikkert det er så hakkendes gale...? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 lakken flasser noen plasser, og ellers var den jo pen jah... men tror ikke jeg får noe tid framover å drive med den nå... :( Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hm. Bra du bare ga 2500,- for den da, sånn sett... Jeg fant en tråd jeg, om en vingeklippet grå 240, nemlig:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hihi..! den varte ikke så stort lenge nei.. :D men noen tips til hva man kan gjøre siden man har innrømmet straffeskyld, siden politimannen ikke var noe verdens sjanse intressert i uhell, og forhold? -.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hm...egentlig ikke annet enn å se hva som kommer, ta det til etterretning, og huske på å være litt mer vrang neste gang. Sorry, men sånn er det nok bare... Tror ting blir verre hvis du i etterkant kommer og begynner å endre forklaringen i din egen favør... Men få fatt i en ny 240 då, jeg likte planene dine for denne:D OG nå har du jo en delebil...forsåvidt "gratis"...;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 å endre forklaring tenker jeg kan bli noe tvilsomt jah... men var under et stooort press da politiet kom.. så det var mere: "går det bra?" "jeg anmelder deg!" o.O ny 240 får vi se på... grunnen til at vi flytta den idag var pga plassmangel :O så blei en trist slutt dette ja :( Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 "går det bra?" "jeg anmelder deg!" Vel, de spurte først og skjøt etterpå:D Håper det går i din favør dette, for det blir litt teit hvis du mister lappen for å rulle ut i en myr. Med mindre det er saftige slæddespor i grusen i hver eneste sving til der bilen lå...og ikke lengre:D Fact, eller...? Edit: begynner politiet å bråke, KAN du jo prøve denne? var ganske forvirret etter kolbøttene som bilen tok, så politimannen begynnte å snakke om anmeldelse, og forvarer og avhør.. så spurte han om jeg ville innrømme straffeskyld på at jeg brøyt § 3.. alt ville bli enklere om jeg gjorde det sa han.. *herregud!* om han finner ei forslått hore på gata så starter man ikke bare å voldtar dem! Og at du bare ville ha fred og ro til å komme til hektene igjen, og snakket onkel etter munnen for å få ham til å forholde seg rolig? Kan kanskje gi LITT uttelling... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Daaakar bilen, se så trist den ser ut der den står i myra. :( Får håpe det løser seg for deg mtp anmeldelsen! Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Og at du bare ville ha fred og ro til å komme til hektene igjen, og snakket onkel etter munnen for å få ham til å forholde seg rolig? Kan kanskje gi LITT uttelling... Tilståelse under press. Skal ikke ha mye å si i vår rettsstat det. :) Kunne jo vært gøy å sørge for å ha en bil bak en gjeng med biler, og på en lang og rett strekke kunne alle (tja, 10 biler?) senke farten og kjøre kontrollert av veien. ALLE nekter. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 var kun den svingen jah... ;P og han politimannen var ikke akkurat snill... begynte bare å nevne saksomkostninger, forsvarer og rettsak, så sa han at det ville bli enklere om jeg bare godtok straffeskyld selv om det ikke ville gjøre store forskjellen.. wtf? O.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Selv om du godtar straffeskyld, så behøver du ikke å godta straffenivået. Du kommer til å få et forelegg (ikke forenklet) i posten. Du kan godta eller ikke godta dette. Hvis du ikke godtar, så blir det rettsak. Da snakker vi et par timer i retten med bot + saksomkostninger hvis du taper. Broren min fikk 6000 for å vannplane i 70 km/h inn i autovernet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det forelegget de kom med er: 4 mnd beslag og 5000 i bot... så hørte tidligere i tråden her at det var en som fikk 5000 i bot men bare 3 uker inndragelse av lapp... hvordan skjedde dette? for forelegget sier 4 mnd beslag, uansett... -.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg taket i fjord vinter, skled ut, landet på taket til en undergang før bilen ble slengt 4 meter ned å landet på fortauet, opp ned.. Fikk 4200,- i bot for uaktsom kjøring men ikke noe tap av førerkort.. :thumb Siter BMW M3 /// 2003 Bmw 316ti compact selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 jeg ble vel ikke anmeldt... hører du ingenting evnt. ingen framgang i saken din løpet av 3uker kan du spasere dit å hente lappen din. du ble jo anmeldt om de gav deg 5000 i bot.. o.O og framgang i sak.. om du godtok straffeskyld så blir det jo ikke noe sak? da får du et forelegg dem limer sammen.. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 så altså... det er umulig å få det forelegget dem har om du signerer på at du ikke godtar inndragelse av førerkort i 3uker++ ? o.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg