ingevel Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 noen her inne som skal til rudskogen i helga?? tengte selv at eg skulle ta en tur på lørdag... Gleder meg so en unge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 skal vel en tur ja :) blir riktignok på søndag, men gleder meg som en unge:D alltid gøy Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 skal ned på lørdag... er vel spåd bra vær også.... så tar med campingstolen... :thumb Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 var der i dag og skal ditt i morgen....men hvor blir det av 2`er turbo bila???? ikke en eneste en jo...hufffffff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hva skjer i helga? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg