v6quattro Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Har en A4 2,6 quattro Avant som jeg gjerne skulle montert ac eller klima annlegg i !. Er de noen som har utført noen liknende før ? har sjekket en del priser på ac både her og på andre sida av svinesund. Ca 20000,- Dette er liksom de eneste som mangler på en bil jeg ellers er meget fornøyd med. Hadde vært fint viss dere kunne holdt øynene åpne for evt. kolisjons skadede A4 V6èr med klima annlegg. !!! Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by v6quattro Har en A4 2,6 quattro Avant som jeg gjerne skulle montert ac eller klima annlegg i !. Er de noen som har utført noen liknende før ? har sjekket en del priser på ac både her og på andre sida av svinesund. Ca 20000,- Dette er liksom de eneste som mangler på en bil jeg ellers er meget fornøyd med. Hadde vært fint viss dere kunne holdt øynene åpne for evt. kolisjons skadede A4 V6èr med klima annlegg. !!! Snakker du her om orginalt audi klima anlegg? Er du klar over hva det egentlig innebærer? Hvor mange forskjellige sensorer tror du det er? Den jobben hadde ikke jeg tatt på meg :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Trenger ikke nødvendigvis være orginalt klima da jeg har insett at dette er meget kostbartog komplsert og utføre.. AC derimot burde jo være overkommelig ! Har sjekket litt priser ligger på ca 20-25000,- kr. Noen som vet om noen billigere ? Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 slikt veier jo mye ;P kast ut all ekstra vekt og hiv inn bur ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 fikk pris på 15k til gt-ren på å etter montere ac....:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Hvilket firma var du fikk denne prisen fra ?? og hvilken motor har du ?? Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg