vx2go Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det har gått noen pærer i instrument panelet mitt. Det jeg lurer på er om noen har en liten forklaring på hvordan jeg får ut dette? Kunne helt sikkert sitti og plundra selv, men er det noen som veit hvor skruene sitter evt kabler som må av osv, så fortell meg. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det har gått noen pærer i instrument panelet mitt. Det jeg lurer på er om noen har en liten forklaring på hvordan jeg får ut dette? Kunne helt sikkert sitti og plundra selv, men er det noen som veit hvor skruene sitter evt kabler som må av osv, så fortell meg. ta av øvre deksel over rattstamme. 2 stjerneskruer unnenfra. da mener jeg du skal kunne se noen skurer som holder den trekkspill-mekanismen til teleskopopplegget. få bort denne så kommer du til 2 skruer som holder instrumentet. dette er trangt, så det er mulig raskere om du tar av rattet først. husk da å ikke ha på tenningen mens du gjør dette, for da må du nullstille airbaglampen etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Takk skal du ha.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 glem å ta av rattet, ikke behov for. er det ikke trangt vi liker det uansett:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg