lulle Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 er varmapparatet vakumstyrt på T/A 80?,, det kommer en slange ut fra torpedoveggen, men ingen tillkobling, må det være en vakum "beholder " kan man hente vakum direkte fra forgasser/ innsug? :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hvis du har AC så er det vakumstyrt. hvis ikke er det manuelt med vaier. hvertfall slik på andre GM biler jeg har vært borti. Da skal det i tilfelle være en liten rund tank som skal kobles til konstant vakum, men har du ikke den så er det jo bare å koble den til direkte. eneste som skjer er at varmeapparatet ikke får et jevnt vakum og du kan kanskje høre vakumklokkene jobbe i takt med høyrefoten :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 oki, da kobler jeg det sammen med et t stykke, for vakumtanken er borte. Er det noen som har en tank liggende å sleng? i tillfelle det ikke funker bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 mulig jeg har en, skal prøve å sjekke når jeg kommer hjem. hvis du har en enveis vakumventil så vil det også hjelpe til et litt mere konstant vakum. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ok. det går fint å bruk en sykkelventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Nu har jeg montert en ventil i mellom, det går som snus i nysnyen, gått brukende. går litt tid før alt fungerer, det er vell dær vakumballen kommer inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg