Gå til innhold

16v spido

Ranger emnet

MortenM

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt noen problemer med dette. Brukte 16v speedometer på både 1.6'en og 1.8'en jeg hadde, begge med 4 trinns kasse, og hadde ikke noe misvisning. Ellers så er det vel sånn at du skal bytte et drev i kassa for at det skal bli riktig, men jeg trengte da altså ikke dette.

Husk også på at det er 2 forskjellige typer speedometer. En til CE1-nettet, og en til CE2-nettet (tror det var CE det heter ihvertfall:op:, hvis ikke får du rette på meg Housey), og forskjellen der er at på det ene speedometeret så er det kun 1 kontakt bak, kontra 2 på det andre.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår