MortenM Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 driver å fixer nye instrumenter i golfen min, har d noe å si att jeg setter i 16V instrumenter???? altså spidoen går til 260 haster istede for 220 viuser vell riktig for det ...jehg mener d vertfall Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg har ikke hatt noen problemer med dette. Brukte 16v speedometer på både 1.6'en og 1.8'en jeg hadde, begge med 4 trinns kasse, og hadde ikke noe misvisning. Ellers så er det vel sånn at du skal bytte et drev i kassa for at det skal bli riktig, men jeg trengte da altså ikke dette. Husk også på at det er 2 forskjellige typer speedometer. En til CE1-nettet, og en til CE2-nettet (tror det var CE det heter ihvertfall:op:, hvis ikke får du rette på meg Housey), og forskjellen der er at på det ene speedometeret så er det kun 1 kontakt bak, kontra 2 på det andre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 åå ok på min er d 2 kontakter ....driver å setter i hvite skiver å har ikke til 220KM her bare til 260 som er ferdig printa Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hmm, nå er det vel sånn at du skal skifte speedometer også, og ikke bare sette skiver som går til 260km/t på 220km/t-speedometeret? For da får du ihvertfall misvisning. Må bytte hele speedometeret isåfall, hjelper ikke kun med skivene da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det som gjør utslaget på speedo er slureclutchen bak selve skiva grunnen til at det finnes speedo kabler med forskjellig antall tenner på tannhjula er pga forskjell på girkasser Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg