Tone Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 noen son vet om det er mulig å få engelsk språk på computeren på e36?og hvordan det eventuelt gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 har du den støreste komputeren? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 -Slå på tändningen -Tryck på check och släpp, tryck in 1000 & 10 -"Funktion:" dyker upp på displayen -Välj funktion 01 med hjälp av knapp 1 -Tryck på set/res för att bekräfta -"Sprache: 1 engl." dyker upp på displayen -Stega bland språken med knapp 1 -Tryck alt. håll in set/res för att bekräfta Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 tror jeg har den lille har en 95modell 328 cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fikk byttet språk:)alle samme varsler kommer fordi jeg har byttet språk vel?er ikke noe forskjell...h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hmm, dette funket ikke hos meg. Hva slags faktorer kan spille inn for at dette ikke fungerer? Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fikk det til å virke på min gjør det som står beskrivd men hold inn 1000 og 10 samtidig.. da virket det hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 min Kjørecomputer er helt på tur, ødelagt rett og slett.. noen som vett hvor jeg kan få tak i en ny? er det dyrt? Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 min Kjørecomputer er helt på tur, ødelagt rett og slett.. noen som vett hvor jeg kan få tak i en ny? er det dyrt? http://www.osbildeler.no Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Kan kanskje bare være panelet/displayet? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=63 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Litt off-topic.. men er det bare å klæsse inn en kjørecomputer? Man må vel dra nye ledninger her og deR? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Litt off-topic.. men er det bare å klæsse inn en kjørecomputer? Man må vel dra nye ledninger her og deR? BMW er så genialt at alt ligger klart. Det eneste som ikke er montert er evt. følere til feks. temperatur. Men ledingsnettet er klart så den stikkeren du er på jakt etter er der. Satte nettop inn en komputer i en 318 som bare hadde analog klokke fra før. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hva er forskjellen på den lille og den store? Kan man bare plugge inn den store, selv om man bare har den lille fra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Dette lurer jeg faktisk litt på selv.. Hva er funksjonene som er utelatt på den lille? Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg