Slipstream Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 noen som vet om man kan bare plugge i den aller største computeren uten videre mod, når man har den nest største? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strenuous Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 noen som vet om man kan bare plugge i den aller største computeren uten videre mod, når man har den nest største? :shake Du kan ikke det. Enten så må du kjøpe en bunt med kabler og kontakter hos bmw eller f.eks ebay .. Eller så må du fikse det selv..finnes masse DIYs på nettet..men jeg fant ut at det var enklere å bare bestille en wiring harness.. venter i dette øyblikk på den største computeren fra ebay, samme med kablene. Så det skal bli bra! Her er link på hvordan du gjør det selv: http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E36-OBD_Convert/E36-OBD_Convert.htm Jeg fikk forresten tak i største computer brukt til $80 inkl frakt fra USA. Alt jeg trengte av kabler og kontakter fikk jeg fra Tyskland for rundt 40 €uro.. Orka ikke tanken på å styre så veldig med kabler :p og foretrekker en viss original kvalitet, og ikke masse hjemmemekk inni der.. Siter '92 BMW 325 iA Coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 fikk det til å virke på min gjør det som står beskrivd men hold inn 1000 og 10 samtidig.. da virket det hos meg Det var jo det han skrev :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg