Housey Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Skriv en post om hva akkurat DU har gjort med bilen DIN i dag :) jeg har selv ikke gjort stort! men blir kansje en vask i løpet av dagen :) Kom igjen! legg inn Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kjørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Merkelig, tenkte på å lage en slik tråd for bare noen dager siden. Har vel ikke hentet inspirasjon fra Vortex' "What did you do to your car today?", vel? Iallall der jeg fikk idéen. Nok om det. Kjøper Rustbullet til den i dag, og skal kanskje sandblåse litt under i kveld hvis tiden strekker til. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Sett på Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Merkelig, tenkte på å lage en slik tråd for bare noen dager siden. Har vel ikke hentet inspirasjon fra Vortex' "What did you do to your car today?", vel? Iallall der jeg fikk idéen. Nok om det. Kjøper Rustbullet til den i dag, og skal kanskje sandblåse litt under i kveld hvis tiden strekker til. Eirik Correct mister eirik! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 skal ned på jobben snart og skjære ut hull til 8" i hattehylla :) og pusse og fikse fester på trunkspoileren Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kjørt til jobb, fiksa høyre hovedlys (gåen ledning & sikring), og kjørt hjem fra jobb :P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Correct mister eirik! Hehe. Meget hyggelig at noen har gjort det (ettersom jeg er alt for lat til å gjøre slikt, og glemmer det etter en stund). Fint initiativ :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 surfet på ebay etter noe snacks til bilen. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Fyllt bensin, begynner jaggu å bli dyrt jo......... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Rydda litt ut av den før takstmannen kommer. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Montert forsterker og sub i bilen. KANSKJE det blir en vask og litt påfyll av drivstoff etterpå. Får se :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Fyllt bensin, begynner jaggu å bli dyrt jo......... BLÆ! :P hehe Skal montere Xenon kitt i nærlysa mine idag og kanskje vask. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 I dag skal jeg ut og kjøre en tur, fylle bensin, kanskje vaske den. Vet med sikkerhet at det kommer til å bli lytting til musikk. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 vil ikke starte :iconsm forbanna tenningslås starter hvert 5te forsøk...:iconsm må få byttet gitt...btw..bensin er da ikke dyrt 1.4 60hk :respect :hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg